volvo460turbo Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 bilen min svettter bittelitt servo olje. er det noe som sier at det ikke blir godkjent på en PKK? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolwerix Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 ingenting å tenke på det, tror ikke dem legger så mye vekt på akkurat det. Har fått godkjent biler med værre feil enn litt svetting på servoen.. Noe som forsåvidt min også gjor da jeg hadde PKK på den nå sist. Siter VW Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Svetter den så er det noe galt med servoanlegget, det er sett på som sikkerhetsbrudd, derfor blir dette anmerket i PKK!! Selv kjører jeg en bil med servotannstag, men den er ikke koplet til, så det er "lov" all lekkasje fra bil er brudd på sikkerhet! En tidligere bil jeg hadde "svettet" litt fra motor og bensintank, fikk anmerkning på dette! servoanlegget er under stor trykk, om det plutselig blir brudd i systemet så renner all oljen på bakken og blir evt fare for andre!! enkelt og greit!! Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 bilen min svettter bittelitt servo olje. er det noe som sier at det ikke blir godkjent på en PKK? Finnes tilsettninger til oljen mot slikt! Men er det "svetting" tørker du rent rett før kontrollen og bilen glir igjennom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Er ikke mangler hvis det ikke henger dråper under der. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 spørs hvor stor dråpe det er, og helheten. Kan henge dråpe der om ikke hele motoren eller alt rundt er vått. Drypper det på gulvet derimot, FÅR du 2`er på PKK. Alt er en vurderingssak Brudd på sikkerhet meg en viss plass, skal du gå å slakte en bil pga svetting fra slanger, motor og slikt? piss. er ikke du som kontrollorgan som skal passe på at bilen din har tette servoslanger, er bileier selv. Derimot lekkasjer får du annmerking på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg