Erik89 Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Ingen som har previa her? :( er jo en knall bil hvis du har masse hester i den :D "ulv i fåreklær" er ikke det det man sier? ^^ Siter -Toyota Previa 2001(bilde) -Daelim Roadwin (bilde) -GMC(bilde) -Opel Zafira -Volvo c30(bilde) -Honda Civic(bilde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 da kan jeg vel konkludere med at jeg er den eneste på dette forumet som har en previa? xD wooohoo! -.- Siter -Toyota Previa 2001(bilde) -Daelim Roadwin (bilde) -GMC(bilde) -Opel Zafira -Volvo c30(bilde) -Honda Civic(bilde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Jepp, enten det eller så er det ingen andre som vil stå fram! :D Hvordan er plassen inni på disse, og har de f,eks Isofix fester? Pluss/minus med bilen? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 isofix? sånn fester til barne seter? nei, det er det ikke. Den jeg har er en 2 seters, brukt som firma bil siden den kom ut så den har gått en god del men ikke no negativt med motor, clutch, osv. enda :) Toyota er jo tross alt kjent for at ting holder ^^ (har hatt en landcruiser, og mange diverse sedan utgaver tidligere. Fattern altså :P) Denne er heva siden firmaet frakta skudd sikkert glass, pansring osv. til diverse politi hus rundt om i norge. Den har 185hk, vet ikke om dette er orginalt eller ikke. Fattern mener at det er satt inn en turbo, veldig trangt i motor rommet, så det er litt vanskelig å se og jeg har ikke sett godt etter den enda :P VELDIG god plass i den, skal prøve å få satt inn 4 kaptein stoler baki (yupp, som sagt veldig bra med plass) Pluss: - romslig - hk ^^ - holder seg godt på veien - god "utsikt" Minus: - kommer ikke på noen atm. Siter -Toyota Previa 2001(bilde) -Daelim Roadwin (bilde) -GMC(bilde) -Opel Zafira -Volvo c30(bilde) -Honda Civic(bilde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norvald Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Ingen som har previa her? :( er jo en knall bil hvis du har masse hester i den :D "ulv i fåreklær" er ikke det det man sier? ^^ Jeg kjøpte en 2003-modell med seks seter, 2,4l automat i helgen. Nydelig bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan gtr Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 vi har en 2002 mod med 8 seter , 2,4 l automat. åveraskende sportslig mpv.i danmark prøvde vi v-power racing bensin 99, kom opp i 183 ,men så kom sperra. det er et av de beste mpv`ene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norvald Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Jeg fant en knapp som fikk bilen til å dra veldig i bra i forhold til hva jeg har opplevd tidligere. Moro når man oppdager slike ting :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan gtr Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Jeg fant en knapp som fikk bilen til å dra veldig i bra i forhold til hva jeg har opplevd tidligere. Moro når man oppdager slike ting :) er det snakk om O/D knappen på girspaken?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norvald Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 er det snakk om O/D knappen på girspaken?? Nei, har en i tillegg til den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CANUTUS Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Joda, har hatt Previa'n i mange år no. bare ny her på forumet... Og til Norvald: Ble litt nysgjerrig på den knappen din. Noe uorginalt da vel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
professorn Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Her er min Previa Siter BMW 340, BMW 300, Messetschmitt KR200 Toyota Celica 2000GT, Celica 2000ST 1977 Toyota Celica GTS 3.0 1984 Toyota Previa S.Charger 4WD ,Previa S.C. 1995 Nissan Skyline GTS 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjok53 Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Previa er en fin bil med masse plass. Den har et par svakheter. På en serie fra 01/02 er det feil på turbo. Motor går i nødmodus og må stoppes og startes for å få bort problemet. Eneste løsning er å skifte turbo. Oljesil inne i motoren tetter seg (kokser) Dette fører til alvorlige feil. Skade på motor og i verste fall fullt havari. Sørg for å få byttet denne silen i tide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Den gamle ser ut som en Loff og den nye ser ut som han Scary Movie spøkelse når han har røyka joint... Samma hvor god plass inn den har når den ikke ser ut. Stiller seg i samme rekke som Fiat multiplia ssangyong etellerannet og nyeste megane... uff... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norvald Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Joda, har hatt Previa'n i mange år no. bare ny her på forumet... Og til Norvald: Ble litt nysgjerrig på den knappen din. Noe uorginalt da vel... Nja, det vet jeg ikke. Knappen i seg selv ser orginal ut, men den er litt rart plassert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg