Gå til innhold

Hjelp!!! - Startproblemer, 318i 94mod

Ranger emnet

BiEmDabbalYu

Anbefalte innlegg

Da var turen for det første problemet med den nye bilen min da.

Problemet er at etter at jeg kjørte bilen en god stund, gikk jeg for å ta en matbit. Da jeg kom tilbake prøvde jeg å starte den. Men den ville ikke starte.. Den starta litt men så døde den. Jeg tenkte det var noe med bensinpumpen, så jeg dunka litt på den etter å ha ringt en venn og han ba meg gjøre det. Da fikk jeg start på den. Men så stoppe jeg etter 10 min kjøring for å droppe av en venn. Så slo jeg av bilen, og prøvde å starte den..men så starta den ikke. Gikk til baksete og dunka på bensinpumpa, men så ville den fortsatt ikke starte. Den prøvde å prøvde, men døde hele tiden.

Hva kan være galt med bensinpumpa? Eller er det noe andre problemer med i bilen som det kan være? Setter stor pris på svar og hjelp! Er helt grønt på dette her!

Og kan dere fortelle meg hva det vil koste å fikse det eventuelle problemet?

Stor takk på forhånd!!

Dag 2-

Starta den idag morges, så startet den helt fint etter å ha stått parkert over natten. Men da jeg stoppet for å hente noe fra ICA, skjedde det igjen! Fikk ik startet den så jeg åpnet det svarte lokket på bensinpumpe greia. Det var mye svart smuss og væske (trolig bensin) rundt rørene og pluggene. Jeg merket at den ene svarte pluggen satt ik helt inn som den hvite. Skal den være sånn? Da jeg tok ut den svarte pluggen, var det også mye svart dritt inni der.

Kan det da være de pluggene som er årsaken? eller at det er bensinpumpa som er tetta igjen eller no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider