evneveik Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Noen her som kan hjelpe meg med et oppsett for Celica mk5? Tenkte på følgende: Komponentsett forran: Rockford Fosgate P152S Bakhøytalere: Rockford Fosgate T162C Sub: en 8" under hvert sete hvis det er mulig å lage til, hvis ikke så tenkte jeg på en 10" i baggasjen. Hva gjør jeg med forsterkere og sånt? Er helt grønn når det gjelder sånt, kan jeg ha en som klarer å drive alt eller må jeg ha to? Tips til plassering? Vil ha mest mulig plass baggasjerommet. Spilleren blir nok en Alpine eller Pioneer til rundt 2000kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Ville glatt droppet RF.... bruk mere penger på fronthøyttalere, og drop bak ;) Blir vel vanskelig å få noe under setene, og en 10" gir ikke allverdens trykk... hvilket budsjett har du?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evneveik Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Ville glatt droppet RF.... bruk mere penger på fronthøyttalere, og drop bak ;) Blir vel vanskelig å få noe under setene, og en 10" gir ikke allverdens trykk... hvilket budsjett har du?? Nå har det seg sånn at det er dårlig med plass der framme, skal jeg ha større element enn dette så må jeg modifisere dørtrekket eller dashbordet en del. Men er med på ideen om å droppe bakhøytalere om frontsettet er bra. 10" er nok til meg, jeg er ute etter PEN lyd og ikke høy lyd. Dessuten skal det gå minst mulig utover plassen. Budsjettet er på ca.8k, har egentlig ikke tenkt å gjøre noe stort ut av det, skal spille pent og ta liten plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 hva med to stk RE8? har de i min bil nå og de spiller pent og trykker mer enn nok :) koster 398,- hos morel.no Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evneveik Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Hvordan er det med forsterker? Hvis en 10" bruker 250w rms og frontsettet 100w rms, hvor mye kraft trengs da? Har ikke satt meg inn i dette, er jo så mange koblings muligheter og effekt verdier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg