ActiveX Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Ser på denne spilleren nå. Men, er det noen her inne som tidligere eller har denne spilleren? Er det en ok spiller? Ytterligere informasjon finnes her. Og med denne AUX inngangen. Hva kan man egentlig koble til der? Sånn CD veksler med mer? :) Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagicM Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 jeg vil tro denne spilleren er veldig bra! hadde selv før panasonic CQ-C5301 som jeg var utrolig fornøyd med til den ble sjelt. men, har lest masse om pioneer på bilforumet nå og folk virker utrolig førnøyd så jeg bestillte Pioneer DEH-6900IB. AUX inngang kan du koble til DVD spilleren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Ser på denne spilleren nå.Men, er det noen her inne som tidligere eller har denne spilleren? Er det en ok spiller? Ytterligere informasjon finnes her. Og med denne AUX inngangen. Hva kan man egentlig koble til der? Sånn CD veksler med mer? :) Skal du kjøpe denne brukt eller? Jeg ville heller ha sett på 7305 hvis jeg skulle hatt panasonic. Personlig ville jeg heller tittet på Alpine, dynabel.no har knallpriser på mye Alpine i disse dager, det kommer ikke til å vare så veldig lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ActiveX Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 jeg vil tro denne spilleren er veldig bra! hadde selv før panasonic CQ-C5301 som jeg var utrolig fornøyd med til den ble sjelt. men, har lest masse om pioneer på bilforumet nå og folk virker utrolig førnøyd så jeg bestillte Pioneer DEH-6900IB. AUX inngang kan du koble til DVD spilleren Ah, ja vurderer selv Pioneer. Men, med aux inngangen, kan jeg koble til skjerm også? :p Funker dårlig med DVD og ikke skjerm. xD Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Ah, ja vurderer selv Pioneer.Men, med aux inngangen, kan jeg koble til skjerm også? :p Funker dårlig med DVD og ikke skjerm. xD Uhm, jeg ville foretrekke å koble skjermen til dvd spiller jeg men.. :flushit: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagicM Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Ah, ja vurderer selv Pioneer.Men, med aux inngangen, kan jeg koble til skjerm også? :p Funker dårlig med DVD og ikke skjerm. xD er vel bare lyden tipper jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RasleRasle Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Hei, Jeg har en panasonic spiller i bilen idag, og jeg synes den er topp på mange måter. Den har tre sett utganger, med delefilter på alle, og en aux ingang. DOG, så er støyen på subutgangen voldsom. Jeg 'hører' når cd'en søker, og hvis jeg tapper litt i spilleren rumler det godt. Pauser jeg spilleren forsvinner alle ulyd. Jeg tar meg ikke bryet med å bytte enda, da jeg har pc koblet til, og kun bruker min panasonic til forforsterker. Men det skal og sies at utgangsspenningen ikke er så fryktelig høy på den spilleren, derfor må jeg ha ganske høy gain på forsterkeren, halverer jeg denne, forsvinner ulydene. Men da er det ikke nok volum..... Eh, forøvrig. Du kan ikke vise bilde i aux inngangen. Det er kun til lyd. \\rR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg