Gå til innhold

Vinduet på førersiden vil ikke heises opp?

Ranger emnet

ole12

Anbefalte innlegg

Det hele begynte om morningen.

Det var frost ute, og jeg gikk til bilen.

Første jeg så var at vinduet ikke var heilt oppe. Forsto ingenting. Heiser allti opp vinduet når jeg går ut av bilen.

Kanskje det kunne være jeg som var glemsk.

Men jeg vridde rundt nøkkelen (sentrallås) og åpnet døra, da gikk vinduet opp av seg selv...merkeligt.

Kjørte til jobb og parkerte bilen i kjeller-garasjen som vanlig.

Når jeg var ferdig så gikk jeg til bilen og da var vinduet helt nede. Ja forstå ingen verdens ting.

Jeg kunne ikke låse opp en gang, hver gang jeg vridde rundt nøkkelen så låste den seg ikke opp, bare nesten å låste seg igjen.

Prøvde mange ganger men nyttet ikke virket som om et spøkelse presset ned "lås-pinnen" til døra hver gang jeg vridde nøkkelen.

Jeg gikk til passersjer-døra og der fikk jeg låset opp.

Satt meg i førersetet og tok på tenningen for å så heise opp vinduet.

Neida det gikk ikke, trykket sikkert 10053853 ganger men ingenting rørte på seg. Gikk ikke an å heise ned passersjer vinduet en gang. Jeg hører klikk hver gang jeg trykker men "thats it" ikke noe mer.

Så jeg måtte kjøre heeeilt hjem med vinduet helt nede i kulden.

har noen opplevd noe lignende?

Noen som har en løysning på dette her?

Forstår ikee noen ting jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste nettopp denne tråden på Corradu Club Norwegen.

http://forum.corradoclubnorwegen.com/viewtopic.php?t=24

Virket som han hadde samme problem som meg.

Men hvordan ser styre-enheten ut noen som vet? Slik jeg får kjøpt meg det fort som svint. Er skummelt å ha vinduet nede både i garasjen her hjemme og på jobb.

Jeg får ikke stilt det spørsmålet på Forumet fordi administrator må vist godkjenne registreringen min:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider