Weng88 Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Jeg lurer på om noen veit hva denna stylinga heter.. Hadde vært hveldig fint hvis noen hveit det.. fikk bare vite at det var 850 styling når jeg kjøpte bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 jeg kan ikke se noe bilde :/ Siter -Toyota Previa 2001(bilde) -Daelim Roadwin (bilde) -GMC(bilde) -Opel Zafira -Volvo c30(bilde) -Honda Civic(bilde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skjarlie Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 ikkje eg heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weng88 Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 hehe.. jeg ser det jeg å .. er et der nå.. men det er så lite at det er vanskeligt å se. så skal prøva å få opp noen i full størelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skjarlie Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 det er vel plast o son.. selger den hos bcb.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weng88 Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Takk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg