Gå til innhold

A4 EU-godkjenningsproblem.

Ranger emnet

Inane

Anbefalte innlegg

Jeg har snust rundt på forumet en stund som gjest pga glemt brukernavn...

Men nå er jeg da i trøbbel, bilen har vert til ugodkjennelse, og det gikk ikke akkurat fint.

Det som må skiftes er:

- Bærebru, hjuloppheng.

- Endeledd.

- Bremseskiver bak.

- Bremsecal. (CAL 54430)

- Støtdempere bak (Sachs Advantage)

- Bremseklosser (pagid).

Jeg har da en Audi A4 Sedan (8D2, B5) 1995mod.

Poenget er det at jeg kan skifte alle delene selv, jeg har sånn dings for å heise hele bilen opp på, samt alle mulige verktøy, men deler derimot er en mangelvare.

Spørsmålet er da; hvor kan jeg få tak i disse delene? Billig...?

Setter pris på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har meca.no mekonomen.no Norskbildelesenter.no (ikke at de er så jævlig billige) på finn.no er det noen som stadig har billige audi deler både fra vrak å importør. håper dette hjelper deg litt.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg plukket bilen fra hverandre og byttet støtdemper på venstre side, sålangt har det meste gått bra, men calippen jeg kjøpte passet ikke. Heldigvis fikk jeg byttet denne uten at det kostet noe. I dag skal jeg sette sammen alt på venstresiden, og forhåpentligvis få begynt på høyreside.

Jeg kjøpte forresten alle delene på det lokale verkstedet, da kom det på ca 4000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider