andette Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 et lite tips. Begynn med 2 vekkerklokker som står lengre vekk en det du kan nå dem fra senga. om du forsover deg kjøp enda en klokke og plasser dem langt vekk fra hverandre og samtidig vekk fra senga. GARANTERT AT DU IKKE KLARER Å FORSOVE DEG igjen (har 20 klokker selv "DOU". problemet med det der er at jeg ikke hører klokkene til slutt, blir for langt unna.. :) nå bruker jeg alle 5 på mobilen med minutters mellomrom og 2 klokker.. jeg må skifte alarmlyder på mobilen hver kveld.. de blir en vane.. :S så om noen har tips om vekkeklokker med forskjellige lyder (og selvfølgelig høy lyd) så hadde det vært genialt.. :) strøm-brukende er ikke det mest praktiske.. heller ikke sånne som stiller inn klokkeslett/dato via no satelitt-greier. kresen? næh :D men har du ikke det problemet så kan jo denna være til hjelp: http://www.dingz.no/php/art.php?id=294264 ellers får du koble brannalarmen på klokka, sicarlse :] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andette Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 ellers synes jeg denna var stilig :) http://www.amobil.no/artikkel/15091 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 har du link tuboed1? funnet ut at vekkerklokker er gøy:D Sorry,så den i den nye papirkatalogen til Summit.. finner den sikkert hvis du søker på Summit's sider. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 har du link tuboed1? funnet ut at vekkerklokker er gøy:D ja kanskje du kan bynne å samle på dem ! like den sonic bomb veldig godt :D Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 har sagt til gamlingene at jeg vil ha sånn til jul ghost:) er jo de sin feil;P mamma gidder ikek vekke meg lenger:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg