Gå til innhold

Trafikalt Grunnkurs

Ranger emnet

ActiveX

Anbefalte innlegg

jeg hadde under 17 =)

tror jeg hadde 10 timer pga jeg var så flik sa lærern ;)

bullshit

Ingen har mindre timer pga de er "flinke"

Trur ikke jeg hadde 17 selv, men det hadde ingen av de andre jeg tokk kurset med heller..

Her skyter du jo deg selv i foten med kanon. Du sier altså at de som ikke visste noe fra før, lærte noe av den. Hvordan kan du da si at filmen var meningsløs?

Før jeg studerte jus, hadde jeg lest en del jus på egen hånd, fordi jeg interesserte meg for det, og derfor kunne jeg veldig mye mer enn mange andre da jeg begynte der. Jeg kan ikke dermed komme og si at det det de lærte bort på jus-studiet var meningsløst, bare fordi at jeg visste det fra før, så lenge andre lærte noe av det!

Selv om DU kan noe fra før, betyr det ikke at alle andre kan det.

Meeeeeeeeeeen dette beviser jo bare at alle som nettopp har fått lappen, eller er i ferd med å ta lappen, tror at de er verdensmestere. Eller?

Skal ikke si at filmen var meningløs, men at det var 5 min bortkasta tid.. Hva med å bare si det rett ut, i steden for å ha en lang gjettekonkuranse om hva de mener med filmen? Maur kan man se på Annimal Planet... Du snakker også om å lære noe av filmen? hva er det man skal lære av en film som de viser for å få frem et ord?? sammarbeid? Om man ikke veit hva det betyr, så hadde det vært lurt å prøve barneskolen i steden for det trafikale kurset:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal ikke si at filmen var meningløs, men at det var 5 min bortkasta tid.. Hva med å bare si det rett ut, i steden for å ha en lang gjettekonkuranse om hva de mener med filmen? Maur kan man se på Annimal Planet... Du snakker også om å lære noe av filmen? hva er det man skal lære av en film som de viser for å få frem et ord?? sammarbeid? Om man ikke veit hva det betyr, så hadde det vært lurt å prøve barneskolen i steden for det trafikale kurset:)

Jeg har ikke sett filmen, jeg, og jeg sier ikke at filmen nødvendigvis er god eller at det er den optimale måten å lære bort på. Men å si at filmen er meningsløs så lenge flere av de andre har lært av den, faller jo på sin egen urimelighet :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har lært noe av den filmen! Det var maur! masse maur som bygde en mauertue.. Men om du ikke har sett den, så skjønner jeg ikke at du diskuterer med meg om den...

Ikke drit deg ut, da... Les på forrige side, så ser du at unge frøken MrsSPEED sa at "di som va dær og ikke interesere sæ før bil at all va jo vældi fasinert å lærte tydeligvis drit mye virka det som", så slapp HEEEELT av. Det var altså noen som lærte noe av dette kurset.

HERREGUUUUUUUUUD, jeg blir så jævlig oppgitt når jeg må diskutere med folk som ikke tar seg bryet med å lese de foregående innleggene. ARGH :)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har lært noe av den filmen! Det var maur! masse maur som bygde en mauertue.. Men om du ikke har sett den, så skjønner jeg ikke at du diskuterer med meg om den...

For øvrig var det MrsSPEED, hun som altså kom med det opprinnelige utsagnet, jeg forsøke å diskutere med. Men hvis du vil være med, må du gjerne det, men da forutsetter jeg altså at du leser de foregående innleggene, så jeg slipper å gjenta meg selv til det kjedsommelige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider