MRGOOK Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Ja da var jeg på EU, og katalysator + lambda-sonde var 2 av tingene som måtte skiftes.. Istedenfor den jalla originale katalysatoren til 5.000, vil den bli godkjent med denne? Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Husk at det er to forskjellige katter avhenging av årsmodell Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRGOOK Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Min er en 89-modell.. Men er ikke det en racingkat? Vil den da gå gjennom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 sålenge den består avgass-test regner jeg med? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRGOOK Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Er det 0,5 som er grensa? Fikk 0,65 på min gjennomstaka kat.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRGOOK Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Haster litt! 1. Passer den katten til min 89-modell? 2. Går den gjennom på EU? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 har ikke peiling! få skaffa kat-en du tenker på, montere den.mulig du må sveise om flensen, i verste tilfelle. sett på ny lambda. bytt motorolje hvis det nærmer seg intervall. peis rett på EU kontroll. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRGOOK Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Vel den er vel den samme som denne hos BahnBrenner.. Der får jeg bekrefta at den passer til min i hvert fall. Nå spørs om jeg skal kjøpe denne å kjøre på, eller la dem kjøpe inn den ekle originale til 5.000. Fikk 0,65 på CO da, og 0,5 er vel grensa, dette var med en gjennomstaka kat som lagde lyder som et uvær.. Tror nesten jeg satser på denne jeg.. Synd at den som ligger på bruktebildeler.com er fra en 92-modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 på en calibra som jeg ordnet, satte jeg inn uoriginal fra biltema. opp til 2.5L motorer. funka fjell det! den er muligens litt for bred til corradoen da Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRGOOK Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Jaja. Da var ordren sendt, så da er det bare å krysse fingra :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Min har gått gjennom 2 eu-kontroller uten kat :) Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Min har gått gjennom 2 eu-kontroller uten kat :) flaks for deg, eller bare jalla-verksted..... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRGOOK Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 lol bobbysucks.. du er jo fra stavanger og.. kunne vel tipsa meg om det før :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 lol bobbysucks.. du er jo fra stavanger og.. kunne vel tipsa meg om det før :p Verkstedet ligger bak gamle RA-bygget ved siden av en kjent bilrekvisita-sjappe.. say no more :) Bilmekanikeren sa at co nivået var innenfor grensa og lydvolumet på eksosen var under x-antall dB. Eksosanlegget er ikke Tüv godkjent(milltek) og det var samme verksted som monterte og godkjente eksosen og resten av bilen. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg