Gå til innhold

magnat 15" xpress

Ranger emnet

galesten

Anbefalte innlegg

i ferien så hva eg å kjøpte en magnat xpress 15" på mekk i bø i telemark til 1000kr på tilbud. og denne har 220rms og 450 watt maks. og denne driver eg med en pioneer 4.kannals brokoplet 240watt. og eg syns ikke den spill bra til å være en 15" og lurer på om det er forsterkeren som er dårlig eller er det bare magnat som ikke klarer å levere varene? beklager dårlig info om forsterkern eg er ikke akkurat en bilstereo ekspert:dj

Vw Golf GTI16v kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du har rett. har kjøpt subkasse oss bsbildeler. men eg har elemente stående bak over. i en vw golf 2

Råder deg til å holde deg unna BSBildeler.

Kjøpte selv Forsterker og Subb av han daglig leieren via Perel Import for noen år tilbake.

Fikk til sendt defekte forsterkere. Og han slo seg selv konkurs, ved å slippe å erstatte varene.

*86 Mercedes BenQ 190 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råder deg til å holde deg unna BSBildeler.

Kjøpte selv Forsterker og Subb av han daglig leieren via Perel Import for noen år tilbake.

Fikk til sendt defekte forsterkere. Og han slo seg selv konkurs, ved å slippe å erstatte varene.

ja etter eg bestillte kassen så skal eg aldri handle mere der igen. dem brukte flere daga på å sende den kassa fordi om den hva på lager. har hørt mye dårlig om dem også

Vw Golf GTI16v kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er den kassen i volum i forhold til hva magnat anbefaler og paramterene tilsier?

kassen er ca 50liter. her er en link http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=PS-S152&vg=85&vgpath=Varekategorier/48/21/85

vet ikke ka dem anbefalte. her er hvertfall en link til.

http://www.magnat.de/content/carhifi/product_detail_de.asp?p=152155&pl=7,%208&s=164 kansje det står der ka dem anbefale

Vw Golf GTI16v kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha deling på den bassen, aktivere low pass filter på forsterkeren, evt hvis det ikke er noe filter på forsterkeren (jamt over ALLE har dette), kjøpe en spole som kan dele. Bassen skal kun ha de lavere frekvensene. Skal takle opp til 1500hz den bassen din, men du burde ikke dele noe særlig over 150hz. Forøvrig høy følsomhet på den, den trenger ikke allverden med kraft for å levere varene. Dog kan ikke forvente underverker i trykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider