immyg Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 hei. jeg har en mercedes 87-mod.. noen som vet hvor mye kjøleveske og frostveske jeg skal putte i? helt tomt nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 O_o helt tomt! Jeg aner ikke hvor mye det skal være, men noe skal det da hvertfall på.. Prøv og hør i bilteknisk forumet.. Her er det mest lakkpleie og vasking.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 hei. jeg har en mercedes 87-mod.. noen som vet hvor mye kjøleveske og frostveske jeg skal putte i? helt tomt nå. Kjølevæske og frostvæske er det samme, bare to foskjellige måter å skrive det på, det beste er en 50/50 blanding av vann og frostvæske, og der har du to muligheter, enten kjøpe frostvæske i konsentrat og blande tu med vann selv, eller kjøpe ferdigblandet og bare helle på radiatoren Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning- Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 hei. jeg har en mercedes 87-mod.. noen som vet hvor mye kjøleveske og frostveske jeg skal putte i? helt tomt nå. Det står MIN og MAX på beholdern der du skal fylle på regner jeg med... og nå som det er kaldt ute gjør det ikke noe om du har på 60-70% med frostvæske.. Bare ikke KUN ha på konsentrat, for da holder det faktisk ikke mer enn sånn ca rundt -13.... dra på bensinstasjonen nær deg og spør etter frostvæskemåler, da kan du måle hvor mange -grader kjølevæska di holder.. ganske viktig igrunn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Og når du har fylt på frostvæske bør du ta deg en liten runde med å finne ut hvorfor det var tomt. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg