Mr_Sann Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Jeg har kjøpt meg Megu sin DA maskin og begynt å polere bilen. Tok først en runde med M83 for å rense og ta vekk de værste defektene og så har jeg gått over med M80. Kun brukt 8006 pad fra Megu. Har fulgt tips fra Forum og Videoen fra Showcargarage. Ut i fra det har jeg hatt maskinen på 5 på Polishen. Det som er problemet er at jeg ikke blir kvitt de minste ripene, Swirls. Kan jeg gjøre noe feil eller er lakken min for myk? Skal jeg bruke M82 eller M09 til slutt? Noen andre forslag. Har ikke avsluttet med M07 og så NXT enda men dette vil vel ikke ha noe å si på ripene? /Martin Honda S2000 - Sort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Du bryter nok ikke ned polishen godt nok, du kan godt gå over med MG 82 også men det skal ikke være nødvendig etter hverken 83 el 80. Så du må bare jobbe litt lengere med maskinen og redusere produkt forbruket ditt litt (mindre polish på paden) og det skal jobbes til det nesten er borte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speilblank Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Husk også at det avhenger endel på hvor hard lakken din er. G-100 er ikke den sterkeste maskinen i verden,"kun" 440W så det begrenser seg en del på hvor mye den kan fjerne. På den forige bilen jeg hadde,en bmw e39 var det ikke stort maskinen fikk gjort,men på bilen jeg har nå,saab 9-5 har jeg gått over bilen en gang med #80 og da forsvant nesten alle striper og swirls,men som truhaa sier,så må du huske og la produktet brytes helt ned som mike Phillips sier på filmen skal det være igjen en vaselin aktig film før du tørker bort restene. Husk også og tørke av padden ca annen hver gang når du arbeider for og få et bedre cut med padden.En pad som er full av produkt rester jobber ikke effektivt. Lykke til Siter Man kan lære mye av en paranoid person,bare ved og følge etter han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sann Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Takker for tipsene. Var nede og prøvde litt i går men jeg får ikke helt til med M80, kan det være kulda? Kjørte på med M83 og ble fornøyd med resultatet. Skal prøve med M80 en gang til. Hvis jeg bare bruker M83 vil jeg da trenge å tilføre M07 eller er M83 som M80? /Martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speilblank Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 kan hende du må gå over flere ganger med samme produktet.ta en testflekk og se hvordan det går etter ex antal ganger. Siter Man kan lære mye av en paranoid person,bare ved og følge etter han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Takker for tipsene. Var nede og prøvde litt i går men jeg får ikke helt til med M80, kan det være kulda? Kjørte på med M83 og ble fornøyd med resultatet. Skal prøve med M80 en gang til. Hvis jeg bare bruker M83 vil jeg da trenge å tilføre M07 eller er M83 som M80? /Martin Hvor kaldt er det der du driver på da? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sann Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 Det er ca 10*C Må være at det er for kaldt. Jeg klarer ikke å bryte produktet godt nok ned og M80 blir seig å ta av. Tror jeg skal vente til det blir varmere evnt finne et varmere sted. blir litt drøyt å varme opp garasjen til 18*c. er ikke mye isolasjon der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.