zckumling Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 (xxx) : om æ huske rett, så e en 1600 en plombert 1800 (xxx) : å isåfall kan du jo borre den opp igjen stemmer dette ? Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Enkelt svar : NEI Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Faen det sku stemt ;) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 - Forgassern er litt annerledes (ikke å se på under panseret for øye,men pakkningen er forskjellig) - Toppen er annerledes. - 1800 har elektronisk starter (de fleste?) - Kommer 1800 med grenrør? 1600 gjør hvertfall ikke. Og ti slutt 1800 yter 15hk mer en 1600. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 toppen kan man jo bytte ;) Hva jeg ville svart her...vet ikke akkurat om den er plombert da..men at blokka er den samme? tja..er vel det? :) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Trodde ikke blokka var den samme heller jeg... Er det ikke forskjellig boring på dem ? Eller er det bare slaglengden ( veiv , staker og stempler ) som er forskjellig ? Den har jo tros alt mindre motor volum ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Originally posted by Sonick Trodde ikke blokka var den samme heller jeg... Er det ikke forskjellig boring på dem ? Eller er det bare slaglengden ( veiv , staker og stempler ) som er forskjellig ? Den har jo tros alt mindre motor volum ... jeg er ikke sikker...mener at jeg har sett at det er den samme..men som sagt..ikke stol på meg..sjekk det opp..jeg kan minimalt på slike områder :p Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg