Roko90 Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Lurer på om noen vet hvor man kan kjøpe ei laksetrapp eller " bakrutesjalusi" til opel ascona B? eller kanskje noen som selger en? noen som vet målene på Ascona B bakruta? høydeXlengde Siter _______________________________ -'92 Ford sierra 2.0 DOCH Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 beste plassen får å finne deler til ascona b er -> http://www.opelmotorsport.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gelvis Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Jeg har en liggende tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Det er jeg på utkikk etter å.. Pris og bilde da gelvis? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gelvis Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Skal prøve å finne den å få tatt bilde. Pris aner jeg ikke. Er ikke så ivrig på å sende den. Kan evt hentes i Surnadal eller Trondheim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 har du noe mer ascona/manta b ting liggende?... er ikke så langt å kjøre for meg for å hente(30min Surnadal)... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Henter i trondheim jeg:) Er interisert i flere deler jeg å:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gelvis Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Kjøpte meg Ascona B på tirsdag, så trenger nok en del deler selv, men laksetrappa skal jeg ikke ha. Har Getrag 5trinnskasse som jeg vurderer å selge (vet ikke om jeg skal ha den selv ennå). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Kjøpte meg Ascona B på tirsdag, så trenger nok en del deler selv, men laksetrappa skal jeg ikke ha. Har Getrag 5trinnskasse som jeg vurderer å selge (vet ikke om jeg skal ha den selv ennå). ta å legg ut bilder av bilen da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gelvis Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Skal prøve å få tatt bilder i helga i dagslys. Fant laksetrappa og tok bilde idag. En smule skitten men. http://nobuns.com/ascona/laksetrapp.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing :) Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Lurer på om noen vet hvor man kan kjøpe ei laksetrapp eller " bakrutesjalusi" til opel ascona B? eller kanskje noen som selger en? noen som vet målene på Ascona B bakruta? høydeXlengde Har ei lakstrapp liggende æ å :D Eller har vell en hel delebil stående :D 1979 med skade på dør/bakskjerm høyre side.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 @ Racing: Selge eller? sende deg pm men inget svar:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeng Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 jeg har oxo en laksetrapp ligganes om non er intr. (hedmark) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeng Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 bare sleng opp et bud. kan ta bilde av den når jeg er i verkstedet. mene den skal være strøken altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg