Gå til innhold

BOSS spiller - bra eller dårlig?

Ranger emnet

fUzZy^

Anbefalte innlegg

veit det er en gammal tråd, meneg har en sån spiller i bilen no,

jævla dritt spillar sei eg bare... ser ikkje teksten som står på sjermen, og lyd og bilde er ikkje synkronisert. og er ikkje subb utgang på den, dårlig me lyd justerings muligheita.

er egentlig elendig til og ha på en subb forsterkar, subbane spela diskant nesten,. mellom tone. her justert på alt som er og justere på.. dritt spillar...

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøp den boss spilleren. Jeg hadde en som jeg byttet inn igjen, den gjorde slik at det ble meget stygg lyd i mitt frontsett til noen tusenlapper.Jeg stilte og stilte inn lyden men det ble aldri noe bra lyd. Så byttet jeg til en annen dvd spiller. En mutant dvd-spiller med innebygd 2.8"skjerm med utgang for ryggekamera,2 ekstra skjermer,3 forsterkere,og mye annet.. Jeg ble meget fornøyd med den, lyden er meget fin. Jeg betalte 1500 kroner for den på netonnett.no(ikke sikker på hvordn det skrives)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er jo ikke spillerens feil, men du som har justert sub-forsterkeren feil!

nei nei. der er bra justert.. kan no sopass da.....

og den spilla bra når eg har en anna spiller.

er kansje en subb fungsjon som går ann og slå på spillern, men er so jævla uklar skjerm att man ser jo ikkje dritten...

fikk spillern kasta etter meg, så eg har ikkje bruksanvisning på den, står kansje noe intrisangt der.

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider