Al3x_w201 Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Hei! Skal bygge subkasse til min Pioneer TS-W1000DVC 10" 150w rms, 600w peak @ 4 ohm, dobbeltspole. Kan noen gi meg målene for optimal kasse til denne suben? Med eller uten bassrefleks?? Dim. på bassrefleks?? Mvh;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RasleRasle Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Vanskelig å finne tekniske data på den bassen. -HAr du Fs, xmax, osv på denne? Hvis ikek er det vanskelig å få til en korrekt ventilert kasse. Antakeligvis hvis du skal ha lukket kasse kan denne ligge på rundt 21 liter. Denne er litt lettere å lage, og en har rom for feilmarginer uten at det går altfor mye utover lyden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al3x_w201 Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 QTS=0,28 VAS=73 FS=26 Xmax vet jeg ikke, er ikke det vandringen på elementet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 vas 73, fs 26, qts 0,28 var det jeg fant i farta... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al3x_w201 Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Da er vi enig da vertfall;) hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RasleRasle Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Får bare rare tall ut av winisd hvis jeg slå inn de parameterene. bassrefleks på 21 liter. Porten med 60cm dybde og 10cm bred. underlig. tror jeg må melde pass for idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dal3bo Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Ingen som kan hjelpe? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg