Gå til innhold

Pioneer DEH-P7900UB og erfaringer ved kjøp hos pixmania.com?

Ranger emnet

Gjest sicarlse

Anbefalte innlegg

Hva mener du med postoppkrav??

Det står da at man MÅ forskuddsbetale og at varene blir i utganskpunktet sendt med vanlig servicepakke.

Forøvrig ser jeg ikke relevansen i det hele tatt med postoppkrtav...

Ser forøvrig ikke noe galt med å handle herfra, skal ting taes på garanti er det kanskje en lang prosess, og hvis du skal levere noe inn på service etter garantitid, er du kanskje best tjent med å bruke din lokale serviceelektriker. Men bestiller du en pioneer spiller der, er det nå helt sikkert det du får:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bestiller, får kontonummer og betaler.. Du ser ingenting til pakken..

Derfor er postoppkrav relevant.

ja er det jeg og er skeptisk til, og var jo så MYE billigere enn andre plasser! da blir jeg skeptisk...

å når det gjelder garanti, kan du bare ta spilleren med til din lokale pioneer forhandler (elkjøp etc), så sender de den inn til reperasjon.

med tanke på garanti, skal det helst ikke skje, hvis det skjer går man opp på bilradion.enkelt og greit, koster sikkert litt men.

Her får du den på postoppkrav! Men det får man vell stort sett hos de fleste tenker jeg!

http://planethifi.no/catalog/product...roducts_id=458

ok? men der koster den MYE mer, og til den prisen så kjøper man likegreit hos bilradiospesialisten (selv om jeg ikke liker stedet). tingen er at den er MYE billigere der, og den ligger på ca4000 på alle andre plasser jeg sjekka!:)

Har hørt en del ulumskheta om pixmania, holder vel til i frankrike om jeg ikke tar altfor feil.
'

regner med det ikke er fordi de holder til i frankrike:D?

hva slags ulumskheter? er akkurat det jeg egentlig prøver å finne ut, om det er et sted jeg tør å handle fra!

kan det være en hake med det hele? moms eller uønskede kostnader siden den er så jævla billig her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min Alpine 9855R brukt av en kjenning som bare hadde den ståendes og ikke fikk brukt den.

Fant ut senere at denne var kjøpt gjennom pixmania.com. Han hadde ikke hatt noe problem med dem.

Hvordan det er med garanti vet jeg ikke helt. Nå har jeg hatt litt problem med frontpanele på denne spilleren. Men har ikke hatt noe lyst til å sende spilleren tilbake til frankrike.

Morel - Sinfoni - Kinetik - Evus - Soundstream - Pioneer

Lenke til kommentar
Del på andre sider