Gå til innhold

Følg prosjektene våre i ny innflytta garasje, 242 og 245.

Ranger emnet

Caprice

Anbefalte innlegg

• Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sitter en 98mod b230ft i min. Ikke noe fæncy. Original motor, alu intercooler, Turboxs resirk dump og 2.5" rustfrie rør. 1bars ladetrykk.

Blir ikke noe mere hk med det første. Funker veldig fint nå :)

Titt i den andre tråden så er det masse bilder og mer info der.

Planen er å få bilen i så god stand at det eneste jeg skal gjøre med den til sommeren er å fylle bensin, vaske den og kjøre.

Helt uten klonking og during, dårlig girkasse og clutch, dekk som subber og løsner fra felgen, mellomaksel som slår, kjølevæske som lekker osv osv.....

Hvilken dekkdim burde jeg ha på 8.5 JP felg? Har 215/40/17 nå og de ramler av.

25/40 finnes jo ikke så da må du vel opp i 235/40/17 da. syns ikke du skal gå opp til 45 profil. blir litt mye dekk syns jeg

MITT 240 TURBO PROSJEKT: http://forum.volvoforum.no/viewtopic.php?t=5284

Volvo Performance

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se hva det blir til med dekkdim bak. Skal være null eller minst mulig strekk og lav profil.

Fikk litt photoshop hjelp for å se hvordan det blir når alt er sølv, mere senk og mindre spacing bak. + hvordan den kunne sett ut i svart. Lurer på å lakkere den svart. Får se hvor mye det koster.

Har ihvertfall funnet ut at jeg beholder JP hjula hvis jeg ikke får et jævla bra bud på dem. Kommer til å se mye bedre ut med mindre spacing :)

dsc01236modjj2.jpg

dsc01236msvartpe9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart silkematt el hva det heter hadde jo vært gromt. Eller bare vanlig blank svart.

Skal se det an hvor mye det koster å lakkere i annen farge vs lakkere sølv på nytt. Så får vi ta det etter hva lommeboka synes.

Maxis: Er det strekk med 225/35 dekk? Har du et nærbilde av et 8.5 hjul med den dimmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har det skjedd litt!

-kappa av kanalbreddinga da den var kjeks.. den var sveisa rett utenpå de vanlige kanalene uten å behandle først så skrutrekkern fikk ingen motstand der:D

-fikk også heist ut motor/girkasse i dag, var ikke så vanskelig som det ser ut som!

bilder kommer i morra!

noen som har en B&M shifter eller lignande å selge meg? send pm!

Oi, seint gitt! nå går jeg å legger meg..

100% Death Proof

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau. Det ble seint i går. Men det var gøy! Første gang jeg har jeg vært med på å ta ut en motor :happyhappy:

Jeg plukka ut dashen min i går for å fikse litt varmeapparat.

Skal bytte krana for den blåser kun varmt, hele tida.

Hva er galt når varmeapparatet bare virker på trinn 3?

DSC01377.jpg?t=1200479432

Jævla mye ledninger. Huff.

DSC01378.jpg?t=1200479488

Denna jævelen her må byttes.

Har fått ordna meg en kul deal på lakkering. Fikse litt sykkelen til lakkerern i bytte mot lakk på bilen. Den blir sølv.

Hvordan tar man ut nye type frontruta uten å ødelegge den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider