Dammed Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Tenkte å drive en Solo-X med 2600W rms i en portet kasse. Vil det være nok for å drive den? Den tåler 5000W rms, følsomhet på 89.7db. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 hvilken forsterker er det snakk om? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxhp Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 jeg vill ha anbefalt dg en warhors av kikker koster litt men du driver den fult ud.. ved 14,4V så driver dn i 4ohm 5000Rms watt.. ellers ville jeg ha anbefalt dg 2stk zx2500 Nb: husk at du må enten ha en 5farad kodensator eller helst ett exstra batteri til å drive denne, å helst en 50kvdrats kabel. Dette ville jeg anbefale dg på d strekeste.. Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 hahahaha, DUMMESTE innlegget NOEN sinne.. er du KLAR over hvor mye den ampen koster? og 5 farad kondis? wow.. blei litt sjokka her nå.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaSsKiCkEr Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 NEI så jævli! Siter Ja Harre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 MSRP: $9,999.95 Er prisen på warhorse.. Og med en kurs på ca .. 5,5 (varierer litt for tiden) + moms + en fortjeneste på ca 20%, så er du på 82500,- Bra forslag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 joa kjøper selvsagt en forsterker til 80k.... Hvilken rolle spiller det om hvilken forsterker det er? Er forøvrig en Hifonics Bxi2607D. Men er det nok for å drive denne suben? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 spilelr en rolle pga du kun oppga watt.. watt er relativt forskjellig :p hadde du f.eks skullet brukt en boschman "2600w" hadde jeg fraråda deg det ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 nå virker den Hifonics Bxi2607D. forsterkeren som ett godt kjøp. Las på ett forum der sa de at den skulle sikres til 250 amp, å ved 14,4 volt blir det den nette sum av 3600W da det futt i den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 spilelr en rolle pga du kun oppga watt.. watt er relativt forskjellig :p hadde du f.eks skullet brukt en boschman "2600w" hadde jeg fraråda deg det ;) Når jeg frivillig kjøper en boschman, lightning audio e.l. forsterker aå har du rett til å skyte meg! :tannløs: Ja den forsterkeren er rimelig bra. Funker sikkert bar dette. :) Bare spare penger nå så blir det en syk 18". :) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Men jeg synst om du skal ha en slik forsterker kunne du tenkt på ett annet bass element. Kicker er vel mest omtalt som bråke element:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Men jeg synst om du skal ha en slik forsterker kunne du tenkt på ett annet bass element. Kicker er vel mest omtalt som bråke element:P Ja, er nok ikke forsterkeren det står på, men elementet.... Blir nok masse bråk og lite kvalitet på det der, så jeg er helt enig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 har lyst på en 18". men som koster maks 800$ in the states. Og jeg finner en solox 18" til 650$. Vet at kicker elementer er ikke så veldig sq, men er det noen 18" sql/sq elementer under 800$? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 RE SX18 da.. 3298,- i norge :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 kanskje det. Men hadde vært morsomt med noe ikke mange har... Husker ikke merket, men de lagde noen skikkelig bra subben i statene til en billig penge. Noen som vet hvem det er? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg