Gå til innhold

Hvor går grensen?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Denne tråden er morsom.

Det jeg tror at folk savner, er en litt mer samkjørt moderator-/administratorgjeng. Uten at jeg tar meg bryet med å eksemplifisere, og derfor risikerer å fremstå som litt flåsete, vil jeg likevel si at jeg kan forstå at folk reagerer når noen banner så fort de ser en tråd om kjøp&salg eller en tråd der noen har en litt opphetet diskusjon, mens andre moderatorer/administratorer godt kan finne på å ta del i den samme diskusjonen på minst like usaklig måte :)

For øvrig føler jeg ikke at jeg har fått noe godt svar på dette med "poeng" i advarslene. Hvor mange poeng kan man få før man ryker? Finnes det en poengskala som sier hva slags "overtredelse" som kvalifiserer til en gitt poengsum? Jeg spør ikke for å være vanskelig, altså, men dersom en slik "skala" finnes, kunne jeg godt tenke meg å se den. Da ville det jo være lettere for dere å unngå spekulasjoner om hvorfor noen reagerer strengere enn andre, for da hadde folk visst hva slags retningslinjer dere opererte ut fra.

Avslutningsvis i dette innlegget vil jeg si at dersom jeg kunne ha funnet ut av dette ved å leite rundt på forumet (jeg har for øvrig leiter under Regler, uten å finne svar på det), trekker jeg uforbeholdent enhver formulering som kan oppfattes som kritisk, og innrømmer eventuelt samtidig å være både lat og litt dum, siden jeg ikke gadd/klarte å leite godt nok selv :D

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det egentlig som eier og er sjef på dette forumet?

Har kun sett èn Administrator, og det er Dr_S..

Men er det han? ^^

Haakon_A og marius eier forumet.

For det første:Er det vanlig at Moderatorene deler PERSONLIGE MELDINGER med hverandre?

For det andre:Hvis en Nordlenning kan komme unna med å kalle en politimann Hæstkuk. Så skjønner jeg jo selfølgelig at Millhouse blir bannet for å kalle en moderator for klotskalle. :wank

Vet du forresten hva en klotskalle er?

Det er et ord jeg har lært han,jeg er fra Solør(hedmark),og det er et ord vi bruker der. Kort fortalt,dumming/dust/tulling :w00t

Fortsatt Eva som skriver :)

For det første:

Ja,i sånne tilfeller som dette gjør vi det. Det kalles intern kommunikasjon og det er helt vanlig på et forum.

For det andre:

Kaller du en mod eller admin for tulling eller dust pga en avgjørelse tatt iht reglene, er det å be om ban.

For det tredje:

Bruker du "din samboers" konto en gang til, banner vi den og.

Merkelig at det tok 3 år før det kom 2 innlegg...

Case closed.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår