Marius Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Vi har nå lagt til en ny funksjon på Bilforumet. Når du ser på en tråd vil det automatisk vises lignende tråder under det siste innlegget. Her ser du funksjonen i bruk. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Smart:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Irriterende fordi den havnet overfor hurtigsvar. Samt at det virker som at det ikke er noen sammenheng mellom trådene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Likte det jeg! :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Syns den kunne vært plassert under hurtigsvar, men bortsett fra det, har jeg brukt den ett par ganger allerede.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Sikkert en flott funksjon for noen, men jeg hadde satt pris på mulighet til å deaktivere den. Hvis ikke, så synes jeg i hvert fall at dere kan plassere den under hurtigsvar, for slik den står nå, så er den bare i veien for min del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 flott funksjon:D men sett den HELT nederst er dere greie! så vi slipper å se den hvis ikke vi vil:) forøvrig en jævla genial måte å få bumpa gamle tråder på, feks denne som kommer opp. http://www.bilforumet.no/ris-and-ros-forandringer-forslag/1232-funksjon-fjernet.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Artig, men enig med at den kunne vært under hurtigsvar Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Fin funksjon dette, men går kanskje an å legge inn en liten sånn dingseboms at den ikke finner gamle tråder? Sånn som denne : Lignende tråder Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg deler ? golf 2 ? div, se her haster. billig billig remster Golf II 71 27.11.03 11:24 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Slutter meg til flere her... Kan dere vennligst legge denne funksjonen UNDER hurtigsvar? Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Done :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Takk! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Grunnen til mangel på sammenheng er vel at det er ord den søker opp. Om det skulle bli noe bedre måtte man innføre et system der man må skrive inn hva tråden handler om, evt lage en liste man kan velge fra, så søker funksjonen opp tråder som handler om det samme. men er en grei funksjon :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Grunnen til mangel på sammenheng er vel at det er ord den søker opp. Om det skulle bli noe bedre måtte man innføre et system der man må skrive inn hva tråden handler om, evt lage en liste man kan velge fra, så søker funksjonen opp tråder som handler om det samme. men er en grei funksjon :) I nye VB kan man legge til tags. Det gjør ting litt bedre med tiden :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg