Gå til innhold

Audi V8 automat til manuell

Ranger emnet

folkrace

Anbefalte innlegg

Denne ligger vel i rimelig feil kategori?

S6+ ble kun levert men manuel. Du fikk S6 4,2 med manuel org så denne kassen går rett på også.

Nei, ligger i riktig kategori denne her.

Vært fint med 250 - 300 hk i en fwd på bcbana.

Såkaldt Audi V8, med karosseri fra audi 100/200 er levert med 3.6/4.2l, men med automat.

Lurer på om gearkasse fra feks 2.3l Audi vil kunne passe. Sikkert noen som har prøvd dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trur ikke det blir litt drøyt med 300hk på framhjula på en bc bane da? Kommer jo til å spole deg bort, trur hvertfall jeg da.... Men for all del, det hadde sikkert vært morro å prøve=)

Gatebilen min: BMW e36 320Ci

Bilcross biler jeg har:

x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom

Mazda 626 2.0I 4 dørs

3 Saab 900, 1 Saab 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trur ikke det blir litt drøyt med 300hk på framhjula på en bc bane da? Kommer jo til å spole deg bort, trur hvertfall jeg da.... Men for all del, det hadde sikkert vært morro å prøve=)

Riktig nok opp i mot 300hk i den største motoren og da når de var nye.

Med ordentlige dekk, og variabel gasspedal, skulle en vel ikke spunnet så veldig mye. Det å kjøre fort med, handler jo ikke om å ha gassen i bånn hele tida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilene er jo levert orginalt med manuell kasse, så ...

Alle er dog Quattro, og det er vel ikke lov i Bilcross?

Er ikke lov nei, men da kan du ta ut enten drivakselene fårran eller bak så er det lov:)

Gatebilen min: BMW e36 320Ci

Bilcross biler jeg har:

x:Mazda 626 2.0I 2 dørs GTZoomZoom

Mazda 626 2.0I 4 dørs

3 Saab 900, 1 Saab 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider