Laaars Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Er det noen steder i utlandet (England, Tyskland, USA eller lignende) der de selger mk2 (90 fangere) som er tilpasset mk1? Jeg vet de selger sånne sett med 90 fangere til Golf 1, men jeg syns de ser så rare ut. De er ikke like som 90 fangere til mk2. Altså, IKKE sånn: og sånn; MEN sånn: og sånn; De siste bildene er fra en side der de selger styling til Golf 1, prisen står som R350 for bak og R395 for front. Dette er i Sør Afrika. Rettere sagt: 83a Church Street Mayfair, Johannesburg Gauteng South Africa Hvilken valuta er det? Går jo sikkert an å bestille derfra hvis det ikke blir så ekstremt dyrt. De er egentlig til Citi Golf tror jeg... passer de om hverandre? Står bare "Golf II bumper for Golf I" Vet også at det går an å plastsveise og tilpasse noen som er fra Golf2, men det er noe jeg ikke har peil. på. Er det noen her på forumet som har gjort dette? Og har lyst til å få en liten jobb av meg? HVor mye skal du / dere evt. ha for det? Men hvordan er det da med feste? Vil jo ikke at de skal henge og slenge... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Jeg fant ut at R står får RANDS... Brukte denne kalkulatoren: http://www.x-rates.com/calculator.html Da jeg regna ut 350 rands til dollar ble det 50 dollar. Det tilsvarer 351 Norske kroner. Er det bare jeg som synes dette var mistenkelig billig? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 foran er det nesten likesågodt å kjøpe golf2 fanger.. må bare lage nye fester og skjære ut litt i innerkant i hjørnene.. Bakfangern er breiere på toern.. men går ann og bredde.. eller gå for seidl tuning bakfanger kanskje.. bare et forslag.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Så den er nesten lik forran? Hm... Men hvis den er så billig der, så lønner nok det seg, for hvis jeg skal ha en mk2 fanger hos NBS så koster den rundt 700,- brukt... Og har jeg 90-look forran så må jeg jo ha det bak også, selvom jeg syns Seidl fangeren er litt tøff :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by Laaars Jeg fant ut at R står får RANDS... Brukte denne kalkulatoren: http://www.x-rates.com/calculator.html Da jeg regna ut 350 rands til dollar ble det 50 dollar. Det tilsvarer 351 Norske kroner. Er det bare jeg som synes dette var mistenkelig billig? Detter er vel en årslønn for de fleste der nede da :D Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Hehe, er kanskje sant det.... Men, tror dere det er trygt å handle herfra? Vil ikke bestille varer for 2000,- (+ moms), men pga. no dritt og møkk så får jeg en regning på 9.000,- isteden. :rolleyes: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Jeg vurderer å bytte mine "90 fangere" til små kromfangere istedet, men de er kankskje "feil" type for deg? Send PM dersom det skulle være av interesse. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg