Gå til innhold

Shampo for tørt hår? :P

Ranger emnet

Magnalf

Anbefalte innlegg

Trodde aldri jeg skulle spørre om dette he he

Frisøren min sier at jeg begynner å få tørt hår, men ho hadde en mirakelshampo som fiksa alt som bare kostet 449,-

...

Er det noen som veit om en shampo til vanlig pris som funker for tørt hår eller?

Kan faktisk kjenne at håret mitt er blitt fucked up...hmmm jeg mistenker at det er den nye jalla Wella shampo`n som jeg tæsha siden trofaste Finesse (eller hva den het) plutselig ikke var å få kjøpt lenger :watchout

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke lett å være normal når seksuell legning blir bestemt ut ifra at du bruker shampoo eller ikke.

Olsen_nissan: Bruker stålull og klorin under armene og du vel? Tar nøyaktig like lang tid å bry seg om hva som står i dusjen som det tar å ikke gjøre det, på butikken må du ett par ganger i mnden uansett.

Gitt at du vasker håret ditt mer enn en gang i mnden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett å være normal når seksuell legning blir bestemt ut ifra at du bruker shampoo eller ikke.

Olsen_nissan: Bruker stålull og klorin under armene og du vel? Tar nøyaktig like lang tid å bry seg om hva som står i dusjen som det tar å ikke gjøre det, på butikken må du ett par ganger i mnden uansett.

Gitt at du vasker håret ditt mer enn en gang i mnden?

hoho, morro.. ja!? :idea:

Jeg trur nok jeg vasker håret likeofte/om ikke oftere en deg:)

Om du ikke dusjer oftere en 1 gang om dagen:) :wonder:

Snakker ikke om å bruke eller ei.. Snakker om å disuktere shampo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoho, morro.. ja!? :idea:

Jeg trur nok jeg vasker håret likeofte/om ikke oftere en deg:)

Om du ikke dusjer oftere en 1 gang om dagen:) :wonder:

Snakker ikke om å bruke eller ei.. Snakker om å disuktere shampo:)

Da stiller vi nok i samme klasse. Blir nok ett par ekstra dusjer om en har vært ute og beveget seg særs krevende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider