Magnalf Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Trodde aldri jeg skulle spørre om dette he he Frisøren min sier at jeg begynner å få tørt hår, men ho hadde en mirakelshampo som fiksa alt som bare kostet 449,- ... Er det noen som veit om en shampo til vanlig pris som funker for tørt hår eller? Kan faktisk kjenne at håret mitt er blitt fucked up...hmmm jeg mistenker at det er den nye jalla Wella shampo`n som jeg tæsha siden trofaste Finesse (eller hva den het) plutselig ikke var å få kjøpt lenger :watchout Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 redken for men, retaliate :) koster litt men verdt det.. stor flaske. Fåes på frisørs salonger Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Thænks! Skal sjekke om det er noe sjapper som har den her! Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Valvoline's syn power 5w30 har jeg hørt skal gjøre susen:D Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Valvoline's syn power 5w30 har jeg hørt skal gjøre susen:D funker på meg =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 hæhæ, så homo.. Bruker akkuratt det som står forran meg i dusjen.. På skolen blir det vanlig håndsåpe, om jeg har glemt shampo.. :D Bruker vel balsam også du!? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 unnskyld men homo? bare pga du ønsker å ta vare på deg selv? er vel av den typen som fortsetter å slipe med vinkelsliperen etter du er blind og døv du? er ikke akkurat noen kjempe fan av kremer og dill og sånn skit men det må da være lov å ta vare på seg selv så du lever ett sundt,godt og langt liv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Skal ta vare på deg jeg, bamsemums:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Ikke lett å være normal når seksuell legning blir bestemt ut ifra at du bruker shampoo eller ikke. Olsen_nissan: Bruker stålull og klorin under armene og du vel? Tar nøyaktig like lang tid å bry seg om hva som står i dusjen som det tar å ikke gjøre det, på butikken må du ett par ganger i mnden uansett. Gitt at du vasker håret ditt mer enn en gang i mnden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Ikke at det er noe galt med det Olsen_nissan, men du er ikke en sånn ultrabarsk lærhomse du? Eller undertykker du det? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Nei, desverre.. Blir ikke med på noe sånt slitenvolvo. Evil-twin: Syns det er greit med en gang før, og en gang etter julaften:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Ikke lett å være normal når seksuell legning blir bestemt ut ifra at du bruker shampoo eller ikke. Olsen_nissan: Bruker stålull og klorin under armene og du vel? Tar nøyaktig like lang tid å bry seg om hva som står i dusjen som det tar å ikke gjøre det, på butikken må du ett par ganger i mnden uansett. Gitt at du vasker håret ditt mer enn en gang i mnden? hoho, morro.. ja!? :idea: Jeg trur nok jeg vasker håret likeofte/om ikke oftere en deg:) Om du ikke dusjer oftere en 1 gang om dagen:) :wonder: Snakker ikke om å bruke eller ei.. Snakker om å disuktere shampo:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 hoho, morro.. ja!? :idea: Jeg trur nok jeg vasker håret likeofte/om ikke oftere en deg:) Om du ikke dusjer oftere en 1 gang om dagen:) :wonder: Snakker ikke om å bruke eller ei.. Snakker om å disuktere shampo:) Da stiller vi nok i samme klasse. Blir nok ett par ekstra dusjer om en har vært ute og beveget seg særs krevende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Jeg bruker balsam,shampoo,og renati paste hver dag, er ikke noe galt det, er fremdeles ikke homo selv om jeg tar vare på meg selv ;) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Godt å høre evil-twin..:D haha, Hansy du er gay da.. Balsam? det er bare ekkelt.. Renati.. snakker du om voks? paste, haha.. ler meg i hjel..:respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg