Vegel Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 "Renati paste" haha, gay! Faguttrykkene inne til og med! Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 "Renati paste" haha, gay! FAG`uttrykkene inne til og med! :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Godt å høre evil-twin..:D haha, Hansy du er gay da.. Balsam? det er bare ekkelt.. Renati.. snakker du om voks? paste, haha.. ler meg i hjel..:respect Er du en liten Barsking i dag? :iconsm Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 bruk det dama har liggende..selv om hun garantert klikker siden hennes hårprodukter er mer verdt... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Barber bort alt håret så har du spart de pengene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Er du en liten Barsking i dag? :iconsm ja, er du en liten homo i dag? :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Haha, mange interessante svar her! :D Takker!! Bruker jaggu Renati jeg òg, veitafaen om det er paste, pæint eller wæx men :P Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Blir stadig forbauset over hvor mange komiske kommentarer folk kommer med her på forumet :P Men Head & Shoulders burde vel funke, koster ikke så mye heller. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Haha, mange interessante svar her! :D Takker!! Bruker jaggu Renati jeg òg, veitafaen om det er paste, pæint eller wæx men :P hehe, Renati her også seff.. Driter i hva det heter, så lenge jeg slipper å si paste.. For det er det mest gay jeg har hørt i hele dag:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Barber bort alt håret så har du spart de pengene! Tro meg, er billigere med shampo enn høvler og barberskum. Jeg bruker vel fort en hundrings i mnd bare på høvler, men så er det glatt også :m'm: både bilen og hode er "cleana" :thumb Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 hehe, for å få et skikkelig cleant look bør vel ørene også taes?:D Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Frisøren min sier at jeg begynner å få tørt hår prøv med litt vann. pleier å hjelpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Bruker no greier fra apoteket jeg :op: Får fine kommentarer om at håret mitt lukter godt fra damene og :D Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Jeg hører ofte at håret mitt lukter pepperkake!? wtf.. Noen som veit hva renati egentlig lukter?? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 bruker balsam når den står der...håret blir så mye glattere med det.. :p Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg