Hansy Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Hahahaha,Olsen er den mest maskuline traktorlesben jeg noen gang har hørt om,bruker ikke balsam,og vet ikke hva slags shampoo han bruker.Snakk om å ha baller! :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 For en perfekt kosmetikkmorgen,så bruker jeg: Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Bruker no greier fra apoteket jeg :op: Får fine kommentarer om at håret mitt lukter godt fra damene og :D Lol? Hårdrugs? Haha hørtes slæckt ut! :D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Sunsilk...Dior...WTF :P jaja funker vel :D Heftig farge på Sunsilk`en! Blir håret sånn òg? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Sunsilk...Dior...WTF :P jaja funker vel :D Heftig farge på Sunsilk`en! Blir håret sånn òg? Alt skal selvfølgelig ikke i håret,noen skal over hele kroppen,mens andre skal under armene,og noen på halsen. Men sunsilken funker perfekt,bruker du begge to,og står med balsamen i håret i rundt 4minutter,så blir håret ditt mykt og deilig. Det nytter ikke å vaske klærne sine i Hugo Boss om du ikke bruker balsam! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Haha! Virkelig peiling du Hansy? Kan jeg spørre deg om hvor lang tid du bruker på badet og foran speilet hver morgen? Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Haha! Virkelig peiling du Hansy? Kan jeg spørre deg om hvor lang tid du bruker på badet og foran speilet hver morgen? Tja,peiling og peiling, kommer vel helt ann på hvordan man ser på det :) Men bruker vel rundt 3 kvarter, fra jeg går inn i dusjen,til jeg er ferdig fikset og alle klærne er på :P Gjerne nesten en time om jeg skal finne brukbare klær som passe til hverandre sine farger,og barberer meg. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 He he det gjør faktisk jeg og, men jeg står og sover i dusjen og når jeg våkner kjenner jeg på det tørre håret mitt o.O Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 haha, hansy.. Du er vel den største skaphomsa jeg veit om.. 45min på badet, finne klær som passer sammen?? wtf.. Drøyt.. Jeg har vekkeklokka mi på 07.30 som får smake slureknappen ett parr ganger før jeg orker å stå opp.. Skolen starter 08.00 og jeg kommer ofte ikke mer en 5 min for sent.. Reagerer litt på at du sier du barberer deg!? Snakker du om under armene?? For bart eller sjegg har du ikke;) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 He he det gjør faktisk jeg og, men jeg står og sover i dusjen og når jeg våkner kjenner jeg på det tørre håret mitt o.O haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 haha, hansy.. Du er vel den største skaphomsa jeg veit om.. 45min på badet, finne klær som passer sammen?? wtf.. Drøyt.. Jeg har vekkeklokka mi på 07.30 som får smake slureknappen ett parr ganger før jeg orker å stå opp.. Skolen starter 08.00 og jeg kommer ofte ikke mer en 5 min for sent.. Reagerer litt på at du sier du barberer deg!? Snakker du om under armene?? For bart eller sjegg har du ikke;) :D Hva er galt med å kunne stå opp, fikse seg og se bra ut? Stopp med hatinga og lær å respekter andres smak og meninger. :wank Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Olsen.. Noen folk velger å bruke litt tid på å se bra ut. Er det virkelig så vanskelig å forstå? edit: Dusy slo meg på målstreken Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 haha, hansy.. Du er vel den største skaphomsa jeg veit om.. 45min på badet, finne klær som passer sammen?? wtf.. Drøyt.. Reagerer litt på at du sier du barberer deg!? Snakker du om under armene?? For bart eller sjegg har du ikke;) :D Høres kanskje drøyt ut for din del, men damene liker det, tro meg......Trenger ikke gå bort til damene lenger etter at jeg begynte å matche klærne og barbere hode, de kommer til meg i stedet :cool: Nå drar jeg kanskje det en god del lenger enn de fleste da....... Ikke en dag uten slips, ikke en dag uten lommetørkle i brystlommen...... VÅGA BÖGA :D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Nå drar jeg kanskje det en god del lenger enn de fleste da....... Ikke en dag uten slips, ikke en dag uten lommetørkle i brystlommen...... VÅGA BÖGA :D Det handler om å se classy ut ja! :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Hva er galt med å kunne stå opp, fikse seg og se bra ut? Stopp med hatinga og lær å respekter andres smak og meninger. :wank Trenger ikke å bruke lang tid på å se bra ut jeg vettu;) Haha, hating? jeg og hansy er kompiser vi altså.. Må vel være lov til å mobbe litt?? in tha ghetto peace! :wank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg