Gå til innhold

Shampo for tørt hår? :P

Ranger emnet

Magnalf

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sunsilk...Dior...WTF :P

jaja funker vel :D

Heftig farge på Sunsilk`en! Blir håret sånn òg?

Alt skal selvfølgelig ikke i håret,noen skal over hele kroppen,mens andre skal under armene,og noen på halsen.

Men sunsilken funker perfekt,bruker du begge to,og står med balsamen i håret i rundt 4minutter,så blir håret ditt mykt og deilig.

Det nytter ikke å vaske klærne sine i Hugo Boss om du ikke bruker balsam!

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Virkelig peiling du Hansy? Kan jeg spørre deg om hvor lang tid du bruker på badet og foran speilet hver morgen?

Tja,peiling og peiling, kommer vel helt ann på hvordan man ser på det :)

Men bruker vel rundt 3 kvarter, fra jeg går inn i dusjen,til jeg er ferdig fikset og alle klærne er på :P

Gjerne nesten en time om jeg skal finne brukbare klær som passe til hverandre sine farger,og barberer meg.

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, hansy.. Du er vel den største skaphomsa jeg veit om.. 45min på badet, finne klær som passer sammen?? wtf.. Drøyt..

Jeg har vekkeklokka mi på 07.30 som får smake slureknappen ett parr ganger før jeg orker å stå opp.. Skolen starter 08.00 og jeg kommer ofte ikke mer en 5 min for sent..

Reagerer litt på at du sier du barberer deg!? Snakker du om under armene?? For bart eller sjegg har du ikke;)

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, hansy.. Du er vel den største skaphomsa jeg veit om.. 45min på badet, finne klær som passer sammen?? wtf.. Drøyt..

Jeg har vekkeklokka mi på 07.30 som får smake slureknappen ett parr ganger før jeg orker å stå opp.. Skolen starter 08.00 og jeg kommer ofte ikke mer en 5 min for sent..

Reagerer litt på at du sier du barberer deg!? Snakker du om under armene?? For bart eller sjegg har du ikke;)

Hva er galt med å kunne stå opp, fikse seg og se bra ut?

Stopp med hatinga og lær å respekter andres smak og meninger. :wank

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kanskje drøyt ut for din del, men damene liker det, tro meg......Trenger ikke gå bort til damene lenger etter at jeg begynte å matche klærne og barbere hode, de kommer til meg i stedet :cool:

Nå drar jeg kanskje det en god del lenger enn de fleste da.......

Ikke en dag uten slips, ikke en dag uten lommetørkle i brystlommen......

VÅGA BÖGA :D

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider