halsen89 Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Hei! Kjøpte meg en gammel BMW 728i for noen måneder siden, så klarte jeg og ødelegge noe i motoren.. Har nå kommet på tanken og fikse dette og få den kjørbar. Men dere som har peil på drifting, hva må jeg gjøre for og kunne bruke denne? (ikke snakk om konkuranse kjøring, bare morro) Men er denne bilen brukbar til prosjektet? eller er det dødfødt og starte med denne bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 liksom ingen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Alle biler med baktrekk kan driftes med på sett å vis.. Få tak i ei sperre slik at den spinner på begge hjulene, så går det nok greit.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
afen Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Finn fram esaben og sveis sperra. Så kapper du fjørene og finner nærmeste rundkjøring. Så er det om å gjøre å gi gass til bakdekka slipper og onkel kommer og tar lappen din Siter 1987 Audi 90 Quattro 1969 Volvo Amazon Low class, low budget, high octane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Onkel kommer ikke her ;) så det er ikke noe problem. Men hvilken sperre er det jeg skal få tak i? Sikkert dumt spm, men liksom mc jeg driver med for det meste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
afen Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Bare bruk et sveiseapparat for å lage sperre. Litt jævlig i svinga, men finfint til å få ut ræva Siter 1987 Audi 90 Quattro 1969 Volvo Amazon Low class, low budget, high octane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Bare bruk et sveiseapparat for å lage sperre. Litt jævlig i svinga, men finfint til å få ut ræva Men holder det da? eller går det sundt med engang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Det holder, hvis du gjør det skikkelig. Det er sannsynligvis andre ting som ryker før sveisen. Morsom tittel forresten. "Kan jeg drifte?" Vel, om ikke du kan, så er det sikkert folk som klarer å få bilen ut i sladd :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ksveggen Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Går fint å drifte uten sperre å synes jeg da, litt mere jobbing med venstrefoten men.... Utfordrende er d å:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Kan ikke sammenligne "drifting" på snø med tørr asfalt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Men jeg MÅ sveise diffen for å kunne drifte på asfalt med denne bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Må ikke, men gjør det mye enklere å få ut bakenden en om du har åpen diff. EDIT: Åpen: Sperre: Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 siden du spør om det så syns jeg du bør holde deg langt unna bilkjøring... høres ut som en datastudent uten praktisk sans i det hele tatt spørr du meg... herregud... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 siden du spør om det så syns jeg du bør holde deg langt unna bilkjøring... høres ut som en datastudent uten praktisk sans i det hele tatt spørr du meg... herregud... Hehe, du vet nok ikke hvem jeg er ;) Til vanlig kjører jeg Husaberg 650 supermotard på Lånke, og har drevet med motorsport siden jeg kunne å gå :) Men i helga så gikk det galt : 18-åring skadd i motorsykkelulykke på Storfosna Jeg knakk ryggen 2 plasser og hadde flaks at jeg ikke ble lam, ble kasta 50meter før jeg ble liggende med brukket rygg! Men har nå kommet hjem og må gå med korsett i 6uker, og da har jeg tid til og tenke på hva jeg skal gjøre med bimmern jeg har stående. Og siden jeg har stort sett har drevet med motorsykler så spørr jeg heller dere om råd når jeg skal begynne og bygge om bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 mulig jeg missforsto spørsmålet ditt da vettu... kan jeg drifte? litt rart spmål..motard er kult det! :) kjørt MX i 4 år selv så :) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg