Scorpion Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Vi har hentet Mercedes 190E i haugesund i helgen 21-23/09/07, nettopp godkjent i EU Bilen er en 1992 190E 2L 8v Motoren har gått 208000km 190D 2l og 190E Det som er gjort med bilen er: har byttet olje og filter på motoren, bremseklosser, tennplugger, fremre hardikobling og olje i girkassen. Solfilm, Bakrutesenkern og Lyddempern ( inn 2.5" ut 3" ) Hvite/smoke blinkers foran og på siden Lakket svart i grilleren Orginal eksos 2.5" eksoslegg og Simo lyddempern fra Bil X-tra. Blir bra med bakpotten, sportsliglyd :m'm: Felger og dekkene, Ferdig omlagt og balansert. Det følger da med senter ringer, bolter og ellers alt trenger. *Felger, Futura 17 8.5x17 ET: 30 *Dekkene, Hankook Ventus Sport K104 Den bør senkesett men må fikse eksosleggen først... Jeg er DØV, derfor skriver jeg annerledes... Siter Jeg er DØV, derfor skriver jeg annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 så mange klemmer på eksos er ikke å anbefale. Har prøvd det selv. eheheh Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LunaTic_Drifter Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 jajaja:)) blir jo snayz det der dah:) ble fin me de felga da, vertfall når senk kommer:) meeeen, ville nok ha sveiset eksosen jah...:thumb Siter *why drink and drive, when u can drift and slide!?* -00mod e46 "blacline" http://www.bilforumet.no/3-serien/240696-blackline-e46.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpion Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Jeg vet det. Men den er tett og går bra :) Siter Jeg er DØV, derfor skriver jeg annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Jeg vet det. Men den er tett og går bra :) I 2 uker kanskje. Hvis du ikke har lyst til å skru eksos resten av tiden du eier denne bilen, børr du sveise den. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpion Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Hmm, Jeg trodde den holde lenger Monterings pastan holder bare noe uker? Biltema Norge Den er ikke eksoslegg? bare bakdempern? BS Bildeler AS - Bilstereo, Styling, Performance og bilrekvisita Siter Jeg er DØV, derfor skriver jeg annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Hmm, Jeg trodde den holde lengerMonterings pastan holder bare noe uker? Biltema Norge Den er ikke eksoslegg? bare bakdempern? BS Bildeler AS - Bilstereo, Styling, Performance og bilrekvisita Dette er kun bakpotte ja. altså bolt on til 190n. men vær obse på at i 91 så ble eksosen tykkere. så da passer ikke disse. da må du isåfall bytte lenger frem. Med denne så tar du bare av den orginale potta å setter på denne. Hadde slik ei før, men når jeg satte på 16v bakfangern så ble den for kort. Har Supersprint fra girkassa og bak nå, finfin lyd:D Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 finfin lyd kenneth?:P hører deg jo fra bunnprisen når du kommer:P men kom med flere bilder da thomas:) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 finfin lyd kenneth?:P hører deg jo fra bunnprisen når du kommer:Pmen kom med flere bilder da thomas:) Bråker ikke mere enn det jeg hadde før uansett:P D BRÅKA det:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpion Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Oki ;) Siter Jeg er DØV, derfor skriver jeg annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg