Gå til innhold

Toll på deler (Styling)

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Fant dette stedet i Sør Afrika:

http://www.autostyle.co.za/index800.htm

Der de selger bl.a. mk2 fangere som er tilpasset Golf 1...

Det rare er at fangerene koster 350 rands, som tilsvarer ca. 50 dollar, som igjen tilsvarer...ja, ca. 350 norske kroner. Dette virker ekstremt billig. Det samme gjelder et grenrør de solgte der... det kom på ca. 500 norske kroner...

Uansett, jeg plukka ut noe jeg ville ha og det kom på ca. 2000,-

Hvor mye kan jeg anta at det er i frakt og toll hit til Norge? Noen som har peiling på dette?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg har forstått det, så er det tollfritt hvis den totale kjøpesummen er under 6000,-.

Kan hende jeg tar feil. Du kan jo få selgeren til å merke pakka med "Gift", så slipper du helt sikkert toll :)

1994 VW Golf TDK

2000 Yamaha Dragstar 1100

x 2006 Bombardier Outlander 800

x 2006 Bombardier Rally

x 1982 "Chewy" Corolla DX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste nettopp på toll.no at gaver gjaldt kun verdier på 1000,- (Før var det 500,-)... stod det hvertfall.

Tollfritt er jo bra... men det er frakt da. Blir det fraktet med fly eller båt? Koster sikkert en del?

Men jeg er litt skeptisk til de ekstremt billige prisene da...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regn med å betale moms på delene.kanskje toll oxo.jeg handler fra utlandet ukentlig og det varierer fra gang til gang.frakt prisen kommer ann på hvor fort du vil ha det.billigst er med båt og regn med ca 2 mnd lev.tid

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En på jobben er fra tyrkia, og handler deler hver sommer til E36'n sin i tyrkia. Priseks: Effektanlegg 400,- M3-fake hekkspoiler 400,- Bakrutespoiler 300,- osv, så her i nord er det 3ganger dyrere minst... Finn bilstasjshappe i utlandet isteden, myyyye billigere:)

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider