Fiatfanden Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Duger dynabel 50mm powercable? Ser at det selges 50mm kabler fra connection etc som koster 350kr meteren, mens dynabel sine 50mm koster 99. Hvor ligger forskjellen? Å er det verdt det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Forskjellen ligger sannsynligvis i 1) mengden kobber i forhold til isolasjon, 2) fleksibilitet og 3) levetid. Om det er verdt den ekstra prisen kan jeg ikke svare deg på, for jeg vet ikke hvor mye disse tre punktene er verdt for deg. Jeg har heller ingen personlig erfaring med dynaBelkabelen. Connectionkabelen koster 3,5 ganger så mye, men gjør den en 3,5 ganger så god jobb? Betyr utseende noe? Bruksområde spiller også inn til en viss grad. Skal du bare mate en 2-kanals forsterker på 2x100 watt, eller skal du dB-dragge og trekke gjennom så mange ampere at kabelisolasjonen nesten smelter? Du skal uansett ha GODT med strømtrekk før du er i nærheten av å tyne potensialet i en 50mm2 kabel... Er egentlig bare du selv som kan svare på dette :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg