Colli Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Er dette original utforming eller har noen mekket litt på innsugskanalene? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 var lik som min så det er nok orginalt! for min er ikke portet:P Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Ok, ser jo litt porta ut med riller og ekstra "dråpeform", men jeg la ut bilder og spørsmål fordi jeg ikke har peiling på hvordan den skal se ut! :P Nå vet jeg tydeligvis det! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 hehe..:) Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modalen Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Helt originalt det der Siter 79 Volvo 242 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Flott det, fryktet noen hadde vært og jallatrimmet innsuget mitt! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Flott det, fryktet noen hadde vært og jallatrimmet innsuget mitt! :P Original jallatrim da i såfall! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Hehe, ja! :P Det ser jo ut som det er noen som har slipt der da, støping ser ikke slik ut, så Volvo må tydeligvis porte toppene sine etter støpingen. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 De freser vel inn i hver innsugsport for å sentrere i forhold til innsugsmanifold og at alle åpningene blir like store. Er hvertfall sånn på alle 8v toppene org.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg