Gå til innhold

7" Flip-Down wide-screen monitor

Ranger emnet

ActiveX

Anbefalte innlegg

Tenkt å faktisk anskaffe meg en skjerm i bilen, sånn at jeg kan benytte på feks, ferje turer hvor det som for det meste går tregt.

Først og fremst skal jo selvfølgelig skjermen være et godt produkt.

Samt at det skal være sånn at man kan se på den.

Kom forleden over denne:

Boss BV-7 Flip(bilde)

7" Flip-Down wide-screen monitor - en enel og elegant løsning for kino i bilen..

Kombiner denne med en DVD spiller og du har et komplett multi-media anlegg.

Vet det at Boss ikke er det beste merket når det gjelder bilstereo relatert. Men, ettersom økonomien ikke strekker seg så langt til så mangen tusen, tenkte jeg på denne til rundt en tusen kroner.

Men, da kommer jo også en dvd spiller i tillegg, så det vil jo fort prise på seg.

Er det noen som har noen bekjente eller har du selv eller har hatt en sånn, som vet hva du snakker om, så tar jeg imot all info om denne.

Og er det sånn at jeg kan koble til playstation til sånne skjermer også?

*86 Mercedes BenQ 190 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7" flip blir fort veldig lite da avstanden og vinkelen ofte blir litt for stor, jeg ville heller sett på en nakkestøtte løsning

Joda.. Kanskje..

Men er jo fint å ha opp i taket, også stille den inn også legge seg tilbake i setet.. Men, det med nakkestøtte vet jeg ikke helt..

Er jo som oftest ikke alene i bilen, så da at man sitter bak med en hel gjeng blir for trangt.. ^^

*86 Mercedes BenQ 190 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7" er helt akseptabelt for en skjerm i bil. Husk på at man ikke engang kan strekke ut bena i bilen...HAr vært innom litt skjermer / laptoper i bil, og 7" er virkelig en fantastisk god størrelse. Man sitter jo likevel klin oppi skjermen, montert i dashbordet, er dette helt ok. Men jeg ville seriøst vuerdert en bilpc, er jammen ikke mye glede man har av en simpel dvd spiller i bilen.

Med pc kan man koble opp gps, telefon og spille film / musikk. Sammen med en 7" touch er dette perfekt. Det er ikke så ofte man bare sitter i bilen uten å kjøre, mye kjekkere å kunne benytte skjermen mens man kjører;=)

\\rR

MP3Car.com - Your source for mobile computing solutions!

Lenke til kommentar
Del på andre sider