ActiveX Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Tenkt å faktisk anskaffe meg en skjerm i bilen, sånn at jeg kan benytte på feks, ferje turer hvor det som for det meste går tregt. Først og fremst skal jo selvfølgelig skjermen være et godt produkt. Samt at det skal være sånn at man kan se på den. Kom forleden over denne: Boss BV-7 Flip(bilde) 7" Flip-Down wide-screen monitor - en enel og elegant løsning for kino i bilen.. Kombiner denne med en DVD spiller og du har et komplett multi-media anlegg. Vet det at Boss ikke er det beste merket når det gjelder bilstereo relatert. Men, ettersom økonomien ikke strekker seg så langt til så mangen tusen, tenkte jeg på denne til rundt en tusen kroner. Men, da kommer jo også en dvd spiller i tillegg, så det vil jo fort prise på seg. Er det noen som har noen bekjente eller har du selv eller har hatt en sånn, som vet hva du snakker om, så tar jeg imot all info om denne. Og er det sånn at jeg kan koble til playstation til sånne skjermer også? Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 7" flip blir fort veldig lite da avstanden og vinkelen ofte blir litt for stor, jeg ville heller sett på en nakkestøtte løsning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ActiveX Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 7" flip blir fort veldig lite da avstanden og vinkelen ofte blir litt for stor, jeg ville heller sett på en nakkestøtte løsning Joda.. Kanskje.. Men er jo fint å ha opp i taket, også stille den inn også legge seg tilbake i setet.. Men, det med nakkestøtte vet jeg ikke helt.. Er jo som oftest ikke alene i bilen, så da at man sitter bak med en hel gjeng blir for trangt.. ^^ Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 siden du har tenkt og kjøpe dvd-spiller også er det kansje like greit dette settet, men det er jo ikke flip-down dette da, men billig er det jo. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RasleRasle Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 7" er helt akseptabelt for en skjerm i bil. Husk på at man ikke engang kan strekke ut bena i bilen...HAr vært innom litt skjermer / laptoper i bil, og 7" er virkelig en fantastisk god størrelse. Man sitter jo likevel klin oppi skjermen, montert i dashbordet, er dette helt ok. Men jeg ville seriøst vuerdert en bilpc, er jammen ikke mye glede man har av en simpel dvd spiller i bilen. Med pc kan man koble opp gps, telefon og spille film / musikk. Sammen med en 7" touch er dette perfekt. Det er ikke så ofte man bare sitter i bilen uten å kjøre, mye kjekkere å kunne benytte skjermen mens man kjører;=) \\rR MP3Car.com - Your source for mobile computing solutions! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg