Gå til innhold

ang trim til 2.0 16v

Ranger emnet


MrVirril

Anbefalte innlegg

Med eller uten turbo?

 

Skal du ha 250 hk uten turbo må du ha nye stempler uansett, samme om du skal ha turbo.

 

Vanskelig å runde 210 hk uten turbo. 250 hk i 9A uten turbo er ikke egnet for gatekjøring.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken med 16v er at har du allerede forsterket bunndelen for turbo, kan du like godt satse på 300-350 hk med en gang. Det er stempler og råder som er dyre. Noen få kr mer for større turbo, og noen hundre lapper mer for større turbo. Hva slags sprut hadde du tenkt å bruke for å styre dette? Org sprutett orker ikke stort mer enn 170 hk. Digifant fra G60 klarer 350-400 hk minst med rett chip og dyser

 

Meld deg inn i VACN og ta en titt i denne tråden for inspirasjon

Medlemsforum

 

Denne har bremset over 300 hk hos FMS med Digifant og ett av mine chip. Bruker stempler, råder og modifiserte stempler fra S2 (stemplene passer ikke i 9A)

 

Mer info her

 

http://www.bilforumet.no/golf-ii/96330-golf-2-16v-turbo.html

 

http://www.bilforumet.no/golf-ii/131440-vw-16v-t-tr-den.html

 

http://www.bilforumet.no/golf-ii/50692-f-rste-bil-vw-golf-2-gti-16v-turbo.html

 

http://www.bilforumet.no/golf-ii/155868-golf-16v-turbo-prosjekt-plug-and-play.html

 

http://www.bilforumet.no/prosjektforum/110648-munkorama-vw-vento-2l-16v-turbo.html

 

http://www.bilforumet.no/vento/95035-vento-16v-turbo-prosjektet.html

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så det du mener er at d er like lett å ta ut 300-350hk. tenkte på garrett t3/t4. 440cc dyser. men får sette meg ned på forumene for å finne ut hva jeg trenger;)

 

 

Får greie T3/4 som klarer over 300 hk på hjula til rundt 6500:spin

 

440cc dyser med 3,5 bar fpr eller 504cc dyser med 3 bar fpr funker fint

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår