Gå til innhold

Hvordan monterer jeg body-kit på a4?

Ranger emnet

EirikA4

Anbefalte innlegg

Hei lurer på om noen kan hjelpe meg her. har nå endelig fått body kittet jeg bestilte for ca 2 måneder siden:o men nå når det er kommer lurer jeg på om jeg har tatt meg vann over hodet, det er ingen fester eller ferdige hull i bak- eller fram - fangeren:hvaskjera heller ikke i skjørtene! blir dette en stor jobb eller går det greit å få dette på bilen?

hvis det er noen som har montert noe av disse delene, blir jeg taknemlig for råd og tips;) lurer også på om jeg må/kan fjærne gummi listene på dørene slik at det ikke blir en svart gummi list midt på:pimp

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må vel få tak i den bjelken fra en orginalfanger og feste den på nye fangeren din. Samme med de festene som sitter i hvert hjørne på frontfangeren. Samme gjelder for bakfangeren.

Sideskjørt har jeg ingen anelse om, men den sorte lista du tenker på må vel bare lakkeres. Får ikke fjernet den uten at det blir stygt (tror jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takktakk, ja tenkte meg at jeg måtte lage noen fester ja, men skal jeg bare få av festene på orginal fangerne og lime de på de nye fangerne, hvordan lim burde jeg bruke da? (noe som fester seg til plast og glassfiber?) ja delene er kjøpt på bsbildeler..

men den listen er jo av gummi:o man kan vel ikke lakkere gummi uten at det sprekker?

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jo ikke helt hvordan styling du har kjøpt, men sideskjørt er vanligvis veldig greit å feste med rutelim langs kanten og skruer "inne" i hjulbuene... Men bruker du rutelim så sitter det da, får det ikke akkurat av igjen.

A.J.

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er bilde av body kittet:

http://bsbildeler.no/butikk/images/imagine.aspx?i=NDVAU05.jpg&w=297

hehe ja det hørtes jo litt skummelt ut, med tanke på, hvis man ødelegger skjørtene og ikke får de av:x men kan kanskje bruke svart sikafleks? eller var det d du tenkte på;)

ble litt usikker på hvordan jeg kan få laget festene på fram- og bakfanger:wonder:

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider