danky Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Grattis med fet bil :) Er vel når du plutselig har en slik en i garasjen at alt slitet med jobben gir resultater :P Ang bodykit så ville ikke jeg tuklet med det om jeg var deg. Du har en pen bil med et veldig stilig design, og det trenger absolutt ikke å bli tuklet med. Felger og senk er det som skal til, og kansje noe småtteri her og der går, som f.eks en leppe på fangeren eller lignende. Er penest når de ser "nesten" orginale ut. Takk for det :) Er vel det ja:) hehe Som skrevet lengre ned så blir ikke noe bodykit aktuelt. Liker den godt som det er :) Vist jeg går lei av den. så kanskje:P Nei vi får se hva som skjer der:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danky Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Syntes singelframe er nydelig jeg. ta en titt på pogea sin singelframe, kjøp deg speilkapper i chrome sam dørhåndtak.. det er stilig. senke den med tøffe 19" felger er porr! stå på Så ikke dum ut den singelframen nei:) Bilen skal kommer til å være mest mulig svart du. blir en liten anelse toning av rutene også etterhvert. eneste som kommer til å være i chrome det er felgene :) Men det er Black chrome:) sier ikke mer om de:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg