Gå til innhold

Crate Engine fra USA?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har brukt Magnum ja, eller Jet carrier som det åsså heter. De er kjempeseriøse. Å med slike tunge ting, er det jo selvsagt å ta båtfrakt, elers blir det Muchos Dolares.

Er hvis ikke så dyrt med flyfrakt heller, ca. 1500 fortalte en på offroad.no den må bare crates godt. Og den må leveres på flyplassen oog hentes på flyplassen.

Tror ikke vekta spiller så store rollen hvis man snakker direkte med enn eller annen flycargo selskap. Han har en kompis som jobber på flyplassen og fikk en motor hjem for 1500 kroner.

Eller`s enig med deg, Magnum er bare helt GULL.:win

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal bare ha en 400 hk SB, så finnes det en relativt nybygd 355 her nede med gokam, sportmann topper, air gap innsug og th 350 om du vil til 20-25 lapper...

Bremsa 360hk med andre dårligere topper...(før det ble satt på de nye DART toppene)...

Ring Slegga på 9956 44 33 om det er av interesse...

(er ikke miljøskada, men bare innsett litt forskjellige sannheter å skriver med stort av og til... :thumb )

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reklamerer ikke for dem. er en gutt på 19 år som er skikkeli interessert i dette og kommer til å kjøpe meg sånn selv... ikke misforstå meg hehe... har den amerikaneren på bildet mitt

:???:

Å HVOR MYE FÅR DU BETALT FOR Å REKLAMERE SÅ FOR DE DER PINGLEMOTORENE ... Å SÅ FLOTT, FANT CAPSKNAPPEN JEG Å....:rockets

Neida du...Du får lite for pengene om en handler det Orginalgreiene...

Se bare hva den motoer du nireklamerer inneholder...

Blir kvalm og fryser på ryggen når jeg leser spes... å så liten da gitt!

Nei... du får snike litt rundt på riktige sider...

Her er en til samme prisen, men en god del mere Cid.

Scott Shafiroff Ultrastreet High Performance Crate Engines

Forgasseren her kunne man ha spart seg for...ikke no til over for Edlebrokk gassere...:rockets

434_engine_realstreet.jpg

Less Carb & Ignition

Our New "Real Street" Smallblock 434 Has The Power To Grab Your Attention And A Price Tag That Won't Break The Bank! This Package Is Designed For The Street Enthusiast Who Values Cruisability And Smoothness Over Brute Power.

Dart Little "M" Block w/Splayed 4 Bolt Main Caps • Dart Iron Eagle Platinum Heads w/215cc Runners • Eagle 4340 4.000" Stroke Steel Crank • Manley 4340 6.000" Sportsmaster Rods w/ARP 2000 Bolts • Mahle Custom Coated 9.5-1 Forged Aluminum Pistons • Comp Cams Custom Hydraulic Camshaft • Speed Pro Hydraulic Lifters • True Roller Timing Set w/Torrington Bearing • Comp Cams 1.5 Pro Magnum Roller Rockers • Edelbrock "RPM Air Gap" Aluminum Intake • Milodon Street/Strip Oil Pan • Hi-Performance Harmonic Balancer • Internally Balanced • Professionally Blueprinted and Assembled • Dyno Tested & Tuned • Your Engines Actual Dyno Sheet Provided

Lenke til kommentar
Del på andre sider