Gå til innhold

POLO-kjøp

Ranger emnet

doppler

Anbefalte innlegg

Er ikke noe krise det, men spørs jo på åssen bilen har vært brukt fra før... Har det vært pendlerbil, eller åssen er fortiden til den? :)

Komplett servicehefte er jo :thumb og merkeverksted er ett pluss :)

Motor?

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mtp. kilometerstand vil jeg si at det er mye bedre om bilen har gått 140.000km på 6 år, enn 140.000km på 10 år.

Eksempelvis kan en A6 som har gått 150.000km på 3 år på Autobahn i Tyskland gjerne være i bedre stand enn en A6 som har gått 75.000km over 3 år på salte veier i sør-Norge, med flere kaldstarter om dagen og mye småkjøring.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mtp. kilometerstand vil jeg si at det er mye bedre om bilen har gått 140.000km på 6 år, enn 140.000km på 10 år.

Eksempelvis kan en A6 som har gått 150.000km på 3 år på Autobahn i Tyskland gjerne være i bedre stand enn en A6 som har gått 75.000km over 3 år på salte veier i sør-Norge, med flere kaldstarter om dagen og mye småkjøring.

Må si meg enig her :)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble det en ok svart tredørs -98. Kjørt 125 000, det var ikke så galt. Bra servicehistorie så det er bare å følge opp. Starter bedre og bedre ser det ut til på gammelt batteri! Måtte gi 37000 sek..det er vel tvilsomt om den blir "norsk noen gang"! Koster jo 20 000 NOK å få inn---hva er det med Norge og bil--det passer visst ikke..SYKT! Og flertallet av bef. må visst være enige i pol som blir ført??

Har bare helårsdekk, kunne nok tenkt meg piggdekk på det føret som ofte er i og utenfor Stavanger--skøyteis iblant.

Er det noen som har bra piggdekk på ok stålfelg så er det bare å si fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider