BillaBoo Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 nå har det blitt sånn at tempen står på kald, og når jeg prøver å vri mot varm så går det til ca midten før den blir hard. Og da kan jeg tvinge den over men blir ikke varmt for det. Men det lokker slusene til all kaldluft. Vifta blåser, men kommer ikke noe varme! Noen som har vært borti noe av det samma? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro10v Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 har du prøvd og se etter om det kan ligge noe i klem som gjør at vaieren til varmereguleringa henger seg? Hos meg lå noen ledninger og sperret så reguleringa gikk kun til ca halv på bryteren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 typisk på audi! mekanismen henger seg opp og blir hard. Det enkleste er å få i en ny boks og ev bytte vairene om disse har fått en knekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg