TopazE46 Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Får vel legge ut noen bilder av kjerra vel! Mods: Rød/Hvite Baklykter Hvite blinkers rundt om Cobra senkefjærer 30/20 Annlegg er i planleggingsfasen! Alle meninger er velkommne;) Siter 00 BMW 318Ci 97 VW Caddy 95 Honda Civic EJ2 (Solgt) 88 Opel Ascona (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Meget fin denne! Sportsinteriør? Multiratt? Klimatronikk? Har du noen planer for damemagneten din utenom anlegg? Styling osv? Modell er dette forresten? Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TopazE46 Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 Sportsinteriør:Nei Multifunksjonsratt:nei Klimatronikk: Ja Ikke sånn sinnsykt mye utstyr i denne, Blir fort MYE dyrere hvis man skal ha skinn osv.. Er en 2000 modell! Har fått Predator Chromnium Angel Eyes.. men de var jo selvfølgelig til feil bil! (Så hvis noen med e46 2d facelift vil ha, så selges de billig..;) Mulig det blir VCSL Front, eller mtech 2 kit. har planer om noen nye felger til våren.. CSL Replicas eller BBS LM Replicas. Og CSL Bagasjelokk hadde vært ålreit:P (Lotto imorra:) Eksempel: Siter 00 BMW 318Ci 97 VW Caddy 95 Honda Civic EJ2 (Solgt) 88 Opel Ascona (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Om det er de to felgene det står mellom stemmer jeg for CSL felgene - kler bilen meget godt :) V-CSL Fronten ville jeg gått for, m-tech 2 fronter trenger litt mods for å bli værst synes jeg. Lykke til! Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TopazE46 Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2007 Ja tror nok jeg går for CSL felgene.. men vet ikke helt hvilken farge enda.. mulig det blir en med blå time attack ringer.. Siter 00 BMW 318Ci 97 VW Caddy 95 Honda Civic EJ2 (Solgt) 88 Opel Ascona (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg