opel_power Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 tenkte og legg e ut en tråd om min nyinnkjøpte opel rekord D 1974 var og hente opelen som kun var gått 138000km med automatgir i kveld:) bilen gikk som en kule... planen min var og bygge den om litt, sitte c20let stive, senke den større fella.. og gjøre den lettes mulig... lakkere den signal grønn, sjalusi i bakruten.. har lyst og få den meget tøff og spesiell:) bilder av bilen kommer i morgen:=) håper folk kommer med innspill og lignende tips og slik hvor jeg får tak i div deler:) Siter eg digger OPEL, og BMW:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ringstad Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 bilder da:D så lettere å komme med innspill;) Siter Opel Omega 2.0 16v 96 x Opel kadett 1,2 77 x Opel rekord(commodore) 2,8 76 x BMW 520 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel_power Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 bilder er enda ikke kommet, har hatt alt for mye og gjøre og blir ikke bilder før til helgen igjend:S:S:S kurs kurs kurs og kurs,men lurte på hvordan det er og få 3.0i 12 v nedi disse bilene, er vel en del som bremser div og mer som m å bytte, hvordan er det og få til med motortilpassning? tenkte og sitte forgassere på en 12v 2.5 eller 3 liter, får feit lyd da, hvordan er det med dette? er det suksess, eller blir det dårlig, evt hva forgassere anbefalles? og hva koster slikt, og kor får en kjøpt det? Siter eg digger OPEL, og BMW:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboascona Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 håper folk kommer med innspill og lignende tips og slik hvor jeg får tak i div deler:) AutoDB.no deer har du noe du kan gå bygge etter!! den der er jæævlig fet=P synd den er solgt=P vil ha en sånn=Ptenke damene vil sitta på hvis du kjem med en sånn me gassere ja:P vil tro tre doble 45 weber eller dellorto vil gjøre susen, ilag med en 292 graders kam, og justerbart kamdrev;) det koster en god slump nytt, men ikke vanskelig å få tak i brukt, og da til la oss si 5000 for gasserne, men kammen bør du kjøpe ny.. 3000 kr... drev skaffer blomdal'n lett;) legg ut bilder for da!! :hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel_power Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 off, heh ja den er jævla fin, ja eg har ikke kamera, skulle komt i gang med den... men holder fremdeles på med omegaen min... så må bli ferdig med senking og det. pluss anlegget skal i, men skal få inn bilder... 5000 kr for gasserenene? til en 3 liter 3 stkykk? ja det hadde vert gromt..:) var det ikke du som hadde den gul/grønne asconaen med 2.2i som gikk rimelig friskt? Siter eg digger OPEL, og BMW:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg