Gå til innhold

Frastjålet deler. Panser/bakluke/grill

Kong-Erik J

Anbefalte innlegg

For ca 1 måned siden hadde vi innbrud i verkstedet. Jeg ble frastjålet 2 T3 turboer og IC'n. Etter litt gransking og frem og tilbake klarte jeg å finne ut hvem som hadde vært klåfingra. Fikk da tilbake delene mine og trodde jula var reddet. Men så i dag skjedde det igjen. Skulle hente bilen etter stengetid der bilen står. Bilen ble dyttet utenfor porten kl 18:00 og jeg var der nede ca kl 21:45. På de nesten 4 timene hadde det da vært noen rasshøl og skrudd av cossi panseret mitt. Bakluka med vinge og IS grillen med luftinntak

Føler at hver gang jeg kommer 2 steg videre med den bilen blir jeg slått 3 steg tilbake.

Så hvis noen ser til salgs eller kommer over en eller annen som plutselig har fått seg nye svarte deler på bilen sin blir jeg takknemelig for ett lite hint om hvilken retning jeg skal se. Dette skjedde like inærheten av ett sted som heter Ringvoll ved Son Moss traktene. Bilen er lakert for 3 år siden og har ikke kjørt en meter siden lakering. Jeg har blandet lakken selv og den er sort blank med 5% gull perlemor. Så hvis du ser lakken i lyset så ser den svart ut med svak gull glinsing.

Må si jeg var veldig fornøyd når jeg kom til plassen med henger for å hente bilen og den sto ribbet i regnværet med vann i bagasjen og sjafør døra på vidt gap.

Heia forbanna tyver. Gjør livet letters å stå opp om morgenen og prøve å få til noe når jeg vet folk er så duste i hue at de ikke klarer å skille mellom mitt og ditt.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er sikker på at det ikke er en sammenheng mellom begge "deleplukkene"?

At det er kamerater eller.no av de første som var klåfingra?

Man får da håpe det begrenser seg, hvor mange som vil ha deler til sierra'n sin?

Eller er alle sierra eiere potensielle........:wank

*kaster steinen retning glasshuset*

08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja. Vet det ikke var han første som gjorde det. Veg vet hvor han var når det skjedde i går. At noen kompisser av han har vært og gjort det kan jeg seff ikke utelokke. Panser og grill kan jo seff være alle med sierra. Men siden bakluka også er borte regner jeg med at det er en eller annen med vingebil som har vært ute og vært klåfingra.

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...

Tenkte det var på tide å bumpe denne litt. Hvis det er noen her inne som har kjøpt delene skal de få lov å beholde delene hvis de forteller meg hvem de har fått delene av. Men husk at delene er langt fra glemt og hvis jeg noen gang kommer over delene mine helt tillfeldig kommer det til å bli månelyst. Jeg kommer til å gå over lik for å skade personen mest mulig. Men hvis noen kan komme med info om hvor de har fått delene mine fra skal de få beholde dem.

I stallen pr dags dato

Lenke til kommentar
Del på andre sider