maxhp Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 hei jeg har planer om å kjøpe 4 stk 6*9 sikkert kicker eller pioner sine. jeg har tiliger kjøpt et 6*9par som jeg har brukt på en cd spiller. de splti ganske ok. d var faktisk helt ok bass og lyd til du skrur det opp.. Men jeg lurer på hvordan de ville yte nå jeg kjøper en forsterker vet at kluppingen vil ikke hede så tiligt men hvordan vil de virke in på kvaliteten og bassen ut av de?? Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2007 Hvorfor 4stk 6x9 av middels kvalitet?? hvorfor ikke 2stk som er bra?? og hvorfor 6x9 i det hele tatt?? har du ikke/skal du ikke ha sub?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxhp Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 jo.. men det er til en russe bil.. ska kjøre zx1000 og L7. Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda_power Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Jeg merket STOR forsjel på mine 6x9 me forsterker:) Både på bass og lydkvalitet Siter Honda Accord 91mod. Powered by kicker:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxhp Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 så du synes d var vert d? hvro mye trur du jeg må legge ner i dn.. jeg har en US amp US Amps XT1600.2 2x200 watt RMS En kraftig 2-kanaler for bruk til aktive systemer eller som en ren bassforsterker. Spesifikasjoner: 2x200 watt RMS @ 4 Ohm 2x400 watt RMS @ 2 Ohm 1x1100 watt maks effekt @ 4 Ohm 3-veis aktivt delefilter (høypass/lavpass/flat) Kontinuerligt variabelt delefilter Bass EQ Control @45 Hz: 0dB - 12 dB RCA linjeutgang Platinumbelagte kontakter Mål: 320 mm (L) x 50 mm (H) x 222 (B) hvis jeg parallel kobler 2 par med 6'9 trur du d vil fungere bra?(2 på hver kanal) Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Ja, det vil bli bra.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg