Marius Skrevet Juli 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 Hvem skal til Mantorp i helga? Jeg skal værtfall dit, boxer og Håkon blir med? Er det flere som har tenkt å ta turen? her er veiforklaring... :D Supramannen skal selge bilen sin.. Nå gir han sikkert fullt jern for å vise hva den er god for... Jeg gleder meg :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 Jeg er med hvis ikke noe annet kommer i veien. Quicksilver, du skulle dit?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 Det er Bilsport Action Meet, lørdag 3. august. Mere info her: Bilsport.se ;) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juli 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 Hadde jeg bare hatt en bil så hadde jeg nok tatt turen.. Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juli 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 tror jeg står over for denne gang. dragster stevne på ringbanen frister litt mer... 2x40 mil i en A4 er ikke fett. :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Juli 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2002 Jeg skal til mantorp. men det blir i Land Cruiseren :) Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2002 Originally posted by Quicksilver Jeg skal til mantorp. men det blir i Land Cruiseren :) Hepps!! Når drar du? Er litt usikker om når man bør dra.. Drar dere flere? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gauty Skrevet August 1, 2002 Rapporter Share Skrevet August 1, 2002 Drag! Mye fetere! Mye mer fart! Dra heller til Gardermoen!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D Originally posted by Håkon A tror jeg står over for denne gang. dragster stevne på ringbanen frister litt mer... 2x40 mil i en A4 er ikke fett. :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 1, 2002 Rapporter Share Skrevet August 1, 2002 "Det blir stor fartfest för alla gasglada entusiaster lördagen 3 augusti! Bilsport Action Meet körs på Mantorp Park. Gasa rakt fram och i knixig RS-bana Anmälningstid är från nu fram till 22 juli. För andra gången arrangeras Bilsport Action Meet på Mantorp Park straxt utanför Mjölby i Östergötland. Testa accet i stående kvartsmilen och prova sido greppet i RS-banan. Få bilens puts bedömd av juryn, eller ställ bara ut pärlan i kampen om pokaler. Bäst förberedd kommer den som anmält sig i god tid." /fra Bilsport.se Drag er fett, drag og bane er enda fetere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 1, 2002 Rapporter Share Skrevet August 1, 2002 http://www.norskdragracing.com/pages/dcpopup.jpg håhåhåhå....jeg kommer med campingstol, kjølebag, solkrem og hørselværn! nå blir det fartsfest dere!!! :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg