Reinert A Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Det er konge! Kan snart lage "Chrysler club" eller "Club Chrysler" Er vel ikke noen chrysler klubb fra før av? untagen det mopar greine...*host* Er litt klar for det! Seriøst! Kan mekke side jeg , sikkert 2 år siden sist jeg dreiv med det da! hehe :D Noen flere er som kjører Chrysler ? Var en kar som som sendte meg en mail her om dagen ?!? hvem er du? Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Jeg kjører Chrysler Sebring LX og det hadde vært kult med en egen side for nyere Chrysler biler og ikke bare de gamle mopar'ene. :) Kjør på! Siter 2007 Ford Mustang Shelby GT 1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0 2005 Chevrolet Colorado 3.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Jeg har tenkt meg å kjøpe chrysler stratus, men jeg må spare opp litt penger først. Jeg har alerede fremtidsplaner for den, kan nevne råååå vinge, likt soting av alle side vinduer, bra stereo, full body styling kit(combat),neon under, 17/18" chrome felger,chip(200-250hk), sports eksos anlegg, k&n........ Er det noen av dere som nå har en stratus, som har eff.anl på??hvis dere har,hvor fikk dere tak i det??og pris! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Originally posted by Rino Det er konge! Kan snart lage "Chrysler club" eller "Club Chrysler" Er vel ikke noen chrysler klubb fra før av? untagen det mopar greine...*host* Er litt klar for det! Seriøst! Kan mekke side jeg , sikkert 2 år siden sist jeg dreiv med det da! hehe :D Var en kar som som sendte meg en mail her om dagen ?!? hvem er du? Mvh Reinert Andersen heisann Reinert! Hvis du mener han som spurte om eff.anl? så er det meg som sendte mail!:D Jeg har ikke stratus enda, men jeg kommer 200% sikkert til å kjøpe det!!!(har kjøpt nøkkelring med chrysler merket, så nå er det ingen veit tilbake uansett) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Oktober 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Men da har vi Rino medlem nr 1 ThomasK medlem nr 2 , vis du er klar! Red - 5 med chrysler neon er sikkert også klar? og sikkert sutarts når han får bil :D er det for et nick egentelig? :D Setter igang med lagning av sider på søndag tenker jeg! Får sikkert hjelp av en kamerat som er rev på hjemmeside mekking , og greier :D Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Knallbra iniativ! Finnes jo ingenting av klubber om Stratus/Neon/Sebring i Norge, så dette blir bra! :) Skal bestille time for chiptuning nå om ikke så lenge, skal bli godt å få litt ekstra krefter.. for det er ikke en Sebring med 2.0L motor bortskjemt med! 141hk og 188Nm blir til ca. 155hk og 207Nm. Siter 2007 Ford Mustang Shelby GT 1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0 2005 Chevrolet Colorado 3.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 HeHe - du Rino-høvdingen som lurte på hva Sutarts var for et nick; prøv baklengs da! Aha - lyspære over issen, nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 hehe..:).det høres jo egentlig veldig rart ut når du uttaler det, men jeg er så dårlig til å finne på nick så jeg tok en enkel en denne gangen!:D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chico Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 jeg kjører chrysler neon 99 model,har montert kn filter og skal montere chip,som jeg har,men ikke hatt tid. Siter dodge neon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøfarer Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Jeg skal kjøpe meg en Chrysler Grand Voyager. Er det noen her som har erfaring med den bilen? Siter Ja, tenk om.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sim11 Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Jeg skal kjøpe meg en Chrysler Grand Voyager. Er det noen her som har erfaring med den bilen? tja, jeg kan ganske mye om de. Skrur på de hver dag Siter -07 Volvo S60 2.0lt -90 Sierra DOHC(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amorcc Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Kor Chrysler siden nå a? hehe.. alacocaina Det er konge! Kan snart lage "Chrysler club" eller "Club Chrysler"Er vel ikke noen chrysler klubb fra før av? untagen det mopar greine...*host* Er litt klar for det! Seriøst! Kan mekke side jeg , sikkert 2 år siden sist jeg dreiv med det da! hehe :D Noen flere er som kjører Chrysler ? Var en kar som som sendte meg en mail her om dagen ?!? hvem er du? Mvh Reinert Andersen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Jeg har en 97mod. Chrysler Stratus... Her er linken til prosjektet mitt!!! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=116429 :angelsmili: Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amorcc Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Er det ingen i live her eller? Altså... ka skjedde med de som har/hadde Chryslere? Nå som eg nettopp har kjøpt meg Chrysler Stratus 2.0 LE 97mod.. ingen å preike med eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Er det ingen i live her eller? Altså... ka skjedde med de som har/hadde Chryslere? Nå som eg nettopp har kjøpt meg Chrysler Stratus 2.0 LE 97mod.. ingen å preike med eller? bare og snakke det vettu:) blir av den club sia? Hadde jo vøri rått det da:) je er med jeg hvis det blir noe:) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg