LaSSiss Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 To drept på Åsnes - rb.no Kom over denne i stad, så tenkte jeg med en gang, kanskje det er noen ifra forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Så det går an altså..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 tvilsomt at vedkommende svarer hvis han er her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Suste av veien i stjålet bil Hva med det her? Bilen skal ha rullet rundt et par ganger og tatt med seg flere trær med 20 - 30 cm tykkelse i utforkjøringen. Biltyven skal imidlertid ha kommet fra det uten alvorlige skader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Utrolig greit å ha det svart på hvitt at en Volvo er like sikker som en hvilkensomhelst drittbil fra midten av 80tallet. Så da tar vi en oppsummering: Volvo: . sikkerhet? Nope . kjøre egenskaper? Nope og slik kan man altså fortsette i all evighet. Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 må være noe meget spesiellt ved Volvo 240, som får folk til å mislike dem så mye :p er en del anti volvo folk nå, som fråder rundt kjeften hver gang ordet Volvo er nevnt, og angriper som en rabiat bikkje... skjønner meg ikke på det jeg... er bare en 240, en helt normal bil fra 80 tallet... -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 må være noe meget spesiellt ved Volvo 240, som får folk til å mislike dem så mye :p er en del anti volvo folk nå, som fråder rundt kjeften hver gang ordet Volvo er nevnt, og angriper som en rabiat bikkje... skjønner meg ikke på det jeg... er bare en 240, en helt normal bil fra 80 tallet... er vel heller det stadige maset om hvor sikre disse bilene er. Men nå kom det jo for en dag, det de fleste har sittet stille og ventet på. 2 alvorlige ulykker hvor det å kjøre volvo 240 ikke hadde noe positivt utfall for sjåfør/passasjer.:bambam: Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 er vel heller det stadige maset om hvor sikre disse bilene er. Men nå kom det jo for en dag, det de fleste har sittet stille og ventet på. 2 alvorlige ulykker hvor det å kjøre volvo 240 ikke hadde noe positivt utfall for sjåfør/passasjer.:bambam: det er ikke mange biler som er sikkre i høy hastighet, har du sett hvor mye skade bare 70km/t kan gjøre på en bil? -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team Einarsen Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 e vel ingen som har påstått at 240 e den mest sikre bilen heller,men at den va sikker i sin tid ja...men grisekjøring tar liv uansett bil man kjører! If assholes could fly this place would be and airport!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Gud som jeg har savnet bilforumet.:usa: Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goførti Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 hadde han siste karen der stjelt en eller annen nazi kjelke, så hadde han rukket å dødd 5 ganger i samme utforkjøringen... 93 Volvo 245 Turbo 86 Volvo 240 98 Kawasaki ZX6-R 09 Polaris Assault RMK 800 87 Suzuki lt250r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Gud som jeg har savnet bilforumet.:usa: jepp, mye "smartinger" ute å går. Foreksempel slike som går til merke delene av forumet, bare for å preike dritt om bilene deres. -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 2 alvorlige ulykker hvor det å kjøre volvo 240 ikke hadde noe positivt utfall for sjåfør/passasjer.:bambam: ser bare en jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 ser bare en jeg? Og han kan ikke ha det godt med seg selv. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Og han kan ikke ha det godt med seg selv. Hvem har det godt med seg selv? Er ikke mange det. hehe. Kom nettopp hjem fra 6måneder i Thailand. så jeg måtte benytte sjangsen å melde min ankomst på Volvo delen av Bilforumet. hyggelig å se at dere har savnet meg hadde han siste karen der stjelt en eller annen nazi kjelke, så hadde han rukket å dødd 5 ganger i samme utforkjøringen... Da hadde han vel klart å unngå en såpass simpel utforkjøring. Er ikke alle biler man må kjøre med 2hender på rattet. Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg