Gå til innhold

Noen her på forumet?

Ranger emnet

LaSSiss

Anbefalte innlegg

må være noe meget spesiellt ved Volvo 240, som får folk til å mislike dem så mye :p

er en del anti volvo folk nå, som fråder rundt kjeften hver gang ordet Volvo er nevnt, og angriper som en rabiat bikkje...

skjønner meg ikke på det jeg... er bare en 240, en helt normal bil fra 80 tallet...

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må være noe meget spesiellt ved Volvo 240, som får folk til å mislike dem så mye :p

er en del anti volvo folk nå, som fråder rundt kjeften hver gang ordet Volvo er nevnt, og angriper som en rabiat bikkje...

skjønner meg ikke på det jeg... er bare en 240, en helt normal bil fra 80 tallet...

er vel heller det stadige maset om hvor sikre disse bilene er. Men nå kom det jo for en dag, det de fleste har sittet stille og ventet på. 2 alvorlige ulykker hvor det å kjøre volvo 240 ikke hadde noe positivt utfall for sjåfør/passasjer.:bambam:

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel heller det stadige maset om hvor sikre disse bilene er. Men nå kom det jo for en dag, det de fleste har sittet stille og ventet på. 2 alvorlige ulykker hvor det å kjøre volvo 240 ikke hadde noe positivt utfall for sjåfør/passasjer.:bambam:

det er ikke mange biler som er sikkre i høy hastighet, har du sett hvor mye skade bare 70km/t kan gjøre på en bil?

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og han kan ikke ha det godt med seg selv.

Hvem har det godt med seg selv? Er ikke mange det. hehe. Kom nettopp hjem fra 6måneder i Thailand. så jeg måtte benytte sjangsen å melde min ankomst på Volvo delen av Bilforumet. hyggelig å se at dere har savnet meg

hadde han siste karen der stjelt en eller annen nazi kjelke, så hadde han rukket å dødd 5 ganger i samme utforkjøringen...

Da hadde han vel klart å unngå en såpass simpel utforkjøring. Er ikke alle biler man må kjøre med 2hender på rattet.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår