goførti Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 240 må være verdens mest lettkontrolerte bil i sladd, null prob å kjøre konstant sladd gjennom svinger i 110-20kmt, på vinteren!! 93 Volvo 245 Turbo 86 Volvo 240 98 Kawasaki ZX6-R 09 Polaris Assault RMK 800 87 Suzuki lt250r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 for å si det slik så er jeg glad jeg kvittet meg med volvoen min. selv med gulekoni så føltes det ut som man kjører båt! jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 tvilsomt at vedkommende svarer hvis han er her på forumet Neeei sier du det? Det kan være folk som evt kjenner til personen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Hvem har det godt med seg selv? Er ikke mange det. hehe. Kom nettopp hjem fra 6måneder i Thailand. så jeg måtte benytte sjangsen å melde min ankomst på Volvo delen av Bilforumet. hyggelig å se at dere har savnet meg har noen savnet deg?? trukke det..kunne du ikke ha vært i thailand litt til og ventet på neste tsunami og heller blitt en del av en statistikk?? DET hadde vært koselig lesing det!!! men neida..du dukka faenmeg opp igjen...fubar better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Neeei sier du det? Det kan være folk som evt kjenner til personen. skjønte det da vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Passer seg ikke helt dette vel? Er jo en dødsulykke det er snakk om her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pio| Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Gi faen i å svar slike unødvendige svar! Finnes folk her som kjente han godt! så gi faen og hold kjeft!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Noen her inne burde kanskje lese denne setningen og tenke seg litt om: Noen ganger er det like greit å holde kjeft, og la folk tro du er en idiot. Istedenfor å åpne den og fjerne all tvil. Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg