Gå til innhold

BMW 535i - Høyt bensinforbruk - TRENGER HJELP!!!

Ranger emnet

Chall

Anbefalte innlegg

Takker:D

Åja, den du skal konvertere til turbo? Et lite tips er at de orginale toyota twinturbo'ene ikke er fælt vanskelig å få på;)

fikk lyst til dette selv da jeg fikk vite om billige supra turbos, men gidder ikke det på denne.

Men nok OT:) har fått malt siste strøket på kalipperene i dag. så når de er tørre blir det montering:)

-Volvo 740 T6 prosjekt-

- Bruksbilen: Volvo 940LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp, da har jeg fått kjerra ned på alle 4:) fått på nye bremseklosser, nylakka kallipere osv. også fått start, og den går fint virker det som.

Bilder kommer i morra:)

Det kommer en del(!) eksos av bilen egentlig.. lurer på hva dette kan være for noe. den er en blanding mellom hvit og litt blå tøyk tror jeg. vanskelig å se ute i kveld=)

Noen som har forslag på hva det kan være? mulig jeg har slitne ventiltetninger.

-Volvo 740 T6 prosjekt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, tenkte på det samme:) skal sjekke det ut litt mer neste gang.

Tenkte jeg skulle slenge ut noen elendige bilder:)

dsc00113ky5.th.jpg

dsc00120mb1.th.jpg

dsc00121fj8.th.jpg

Bilen blir lavere foran etter jeg har fått kjørt litt. Det neste nå blir nok lufting av bremser og clutsh. så blir det bygging av basskasse osv:)

-Volvo 740 T6 prosjekt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gi nå den stakkars bilen en vask da?? og få på felga du har skaffet. og ha igjen dører osv å ta bilder sånn at vi får se hvordan m3vingen passer til resten av bilen..

Yes.. tanken har slått meg:)

blir kobling av anlegg og litt sånt først tror jeg

-Volvo 740 T6 prosjekt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dsc00144pd2.th.jpg

så litt høy ut der, men så ille er det ikke.

dsc00148lo9.th.jpg

Jes jes.. det som plager meg noe inn i helvette nå, er ar bilen bruker noe satans med bensin, plugga soter igjen etter litt kjøring og dermed fusking. Det kommer også blå-svart eksos av bilen.

noen som har noen tips?? Har justert luftmengdemåleren så lavt ned som mulig, så den skulle gi riktig verdi den. og drar jeg kontakta til mengdemåleren ut, hoster og harker motoren da og.

hvordan skal jeg få justert bensinmengden?

-Volvo 740 T6 prosjekt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke sikkert luftmengde måler'n din er helt go da.. 545en min stopper når jeg tar ut kontakten til lmm.. har en kompis som har en 535lmm til overs vis du kommer på at du trenger en ny..

RV-Tuning

|BMW e28 545i prosjekt|

|BMW e28 518i brukshulk|

|BMW e23 745i delebil|

|2x Opel Kadett C|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som kan hjelpe?

vakumklokka til bensintrykk regulatoren din? ;) Skru av bilen din, sett på tenning nr 2, surrer pumpa di uten å stoppe? OM, så er den gåen, og den pepprer med bensin.. Tror min er def og..

Når du tar ut kontakten til MAF/MAP/LMM, så skal bilen enten stoppe, fjuske for så å ruse seg litt opp og gå normalt, er normalt, for da går den i nødmodus;) Og OM, den er i konstant nødmodus, bruker den GRUFULLT mye bensin.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider