ToreJB Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Hei ;) Jeg vurderer å kjøpe en 2liter subaru impreza sedan! Den skal ha hatt 2 godt voksene eiere tidligere, den er gått rundt 200,000! så lurer jeg hvor lenge boxer motorene til subaru lever ;) hehe! om gir kassa pleier å ryke rundt 230-250, liksom ! osv! om folk vett noe! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToreJB Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. dette er annonsen ;O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza.GT Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Girkassa skal du ikke bekyrme deg for. Ikke motoren heller egentli. Gjevnli service og vedlikehold er stikkord her. Disse bilene går som regel langt. Det kan hende at noen oljetettinger må skiftes hvis det ikke er gjort. Etterhvert som de blir gamle så blir gummien har og det negynner å lekke. Har i alle fall opplevd at toppdekselpakninger må skiftes. (tar 5 min) oljetetting mellom motor og gir kan begynne å leke. Det er litt mer arbeid å fixe. men det er bare arbeidet som er kostbart på et verksted. En slik tettering koster ingenting. Den selges jo hos forhandler også så den er sikkert kontrollert. Dessuten er det vell bruktbilgaranti på 3 mnd tror jeg. Siter - Mazda 323 f gt(x)prosjekt - Mazda 626 lx 2,0 gc 84mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Salgsform Bruktbil til salgs Bilen står i Norge Km.stand 207000 Årsmodell 1997 Karosseri Sedan Avgiftsklasse Personbil 1. gang reg. 27.11.2006 Garanti 3MND Sylindervolum 2.0 Effekt 116 hk Drivstoff Bensin Girkasse Manuell Hjuldrift Firehjulsdrift Farge Rød Farge beskr. RØD Interiørfarge SORT Antall seter 5 Antall dører 4 Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToreJB Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Tusen takk :) så da trenger jeg ikke å være redd for å handle den bilen ? Syns bare den hadde gått veldig langt :S Men dere har ikke hørt om noen standar problemer med bokser motorene , min far hadde hørt at de ikke var så gode , men han lurte på om det var den gamle typen ? er det gamle typen i 97 modell??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Kjør den hardt den første uka så finner du fort ut om det er noe trøbbel med den. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToreJB Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 men vist slite deler blir øddlagt går jo ikke det på garanti ? :O eller går alt på garanti ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Slitedeler går nok ikke på garanti, det er jo slitedeler.Altså noe en regner med blir slitt! Du kan nok trygt kjøpe deg en slik bil, bare sørg for vedlikehold som på alle biler så varer den nok lenge. Lykke til. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg